
tak tohle řazení mi přijde u elektra úplně zbytečné. Já postavil krosa z rzm250 a šel tam motor QS138 70H s papírovým výkonem 3Kw. Bězně se to krmí 20kw, viděl jsem sestavu i s 30kw. Je to jeden převodový poměr a nevěřil jsem, jaký to má krouták. I na nejmenší nastavený výkon (odhadem 5kw příkonu) se plynule rozjedu do nejprudšího kopce. Maximálku mám cca 70km/h odhadem... Proto je to bomba na trialové tratě, šutry, potoky, brutus výjezdy. Prostě když bych měl spojkovat s čtyřipade, tak nic takového nevyjedu, protože bych furt hrabal. Tohle se dokáže plynule rozjet. No a s tím, že jsem udělal repas podvozku + nový motor + regl + zánovní 4kwh baterka z auta mně to vyšlo na cca 50tis :D
Staci si v nastaveni zapnout, nebo spis nevypnout "automaticka velka pismena"
tom, mam. pouzivam aj pisanie jednym tahom, ale tiez to nie je ako dospelacka klavesnica k PC. takto to vyzera na mojom fone, ktory ma 6,67 dsp. vacsie sa uz neda. uz jedine tablet, ale ten sa nezmesti do vrecka... 😂
betmen, drobček 😂, vyskúšaj Swiftkey klávesnicu, ja by som bez nej už neprežil. Na zadávanie slov používam "flow", ťahanie prstom po klávesnici a ono to dynamicky a logicky vyberá slová. Automaticky veľké písmeno na začiatku, relevantné odporúčania nasledujúceho slova (napr. napíšem "ideme na" a hneď mi ponúka doplniť "pivo" a "kávu") 🔮
Není to už trochu "duchařina", Jirko :-)) ?? Není - jsou to ,,jen" testy a zkoušky a objevování všech zakoutí a možností FV - na cestě - při které pomalu rozšiřuju a chci se stát co nejvíce nezávislý... Jsem nováček a denně se učím něco nového :D Není přece nic špatného - když jsem připojený k síti - brát raději 75W ze sítě - než 150W z FV - když to stejně spotřebu nepokryje a bude se jen tlouct nahoru a dolů u spodní hranice baterky = to už jsem vyzkoušel a k ničemu mě to není. Nemusím se trápit na spodní hranici baterek, když to má být zároveň i záloha v případě výpadku DS - chci mít v baterkách dostatek stále - až jednou dědina zhasne - chci svítit. Nechci se s ničím smiřovat - baví mě to - a rozšiřovat budu taky dál - chci mít vyzkoušené různé možnosti provozu :D Nedělám žádné závěry - každému pasuje něco jiného - já tohle zkusil a nevidím v tom užitek - pro mě je lepší na X dní přepnout, měniče kliknutím vypnout a vytvořit rezervu... :) Pokud se stane zázrak a začne pálit slunce, zapnu měniče na dálku a vzdáleně mohu i vytěžovat do bojleru = o nic nepřijdu - FV vyrobí totéž - pro mě je to JEN užitečnější využití a rezerva... Každý to má ale jinak - tomu rozumím a taky souhlasím - každému ať to slouží - jak to považuje za nejlepší ;)
Já na mobilu taky píšu bez diakritiky, protože tam vůbec nemám nainstalovanou klávesnici která ji umí. Ale po tečce na konci věty a následné mezeře mi mobil hned sám přepne na první velké písmeno.
Řešíš malichernosti. Na prvním místě je dotace, a pak se uvidí.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 3.12 | 8 hrs, 27 min | 05:30:56 | 06:09:18 | 06:49:26 | 07:26:04 | 11:39:50 | 15:53:36 | 16:30:14 | 17:10:22 | 17:48:44 |
| 4.12 | 8 hrs, 25 min | 05:31:57 | 06:10:22 | 06:50:33 | 07:27:17 | 11:40:14 | 15:53:11 | 16:29:55 | 17:10:06 | 17:48:31 |
| - 1 min, 38 sec | + 1 min, 1 sec | + 1 min, 4 sec | + 1 min, 7 sec | + 1 min, 13 sec | + 24 sec | - 25 sec | - 19 sec | - 16 sec | - 13 sec | |
| 5.12 | 8 hrs, 24 min | 05:32:57 | 06:11:24 | 06:51:39 | 07:28:27 | 11:40:39 | 15:52:50 | 16:29:38 | 17:09:54 | 17:48:21 |
| - 1 min, 31 sec | + 1 min, 0 sec | + 1 min, 2 sec | + 1 min, 6 sec | + 1 min, 10 sec | + 25 sec | - 21 sec | - 17 sec | - 12 sec | - 10 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 6 min, 44 sec | + 15 min, 24 sec | + 15 min, 35 sec | + 15 min, 52 sec | + 16 min, 14 sec | + 12 min, 52 sec | + 9 min, 30 sec | + 9 min, 52 sec | + 10 min, 9 sec | + 10 min, 19 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


