Jedno tepelný čerpadlo / klimatizace daikin, tuším že perfera, to umí taky nějak ozonovat/vylepšovat. Koupil jsem to nájemníkovi místo přímotopu a chválí si to. Návratnost na topení asi tak 1,5 sezóny. Ovšem ten loňský model už umí pouze cloud, takže Dálkově a automaticky nejde ovládat než přes firemní cloud/firemní aplikaci. Existuje na to myslím něco do HA ale jen síťové, ne lokálně.
No to vím a oni pak zavedli že ani D 61 není možný pokud se nepletu. Co vím tak ten limit na ty dotace bude podobný protože se dává 10 000 Kč za 1 kWp a strop je 100 K, příp.140K při sdílení etc. Takže to v podstatě i dnes myslím vyjde do těch 10 kWp + 4 kWh baterka… Ale podrobně jsem to nestudoval
Otázka myslím byla na to, jestli SVJ může kontrolovat. Tak myslím že jsem jasně napsal co přesně může/musí SVJ kontrolovat a podle jakých paragrafů. Jednou mu to povolili a jestli je to v zápise no tak mu to těžko půjde zakázat. Já kdybych to měl řádně uchycené, tak bych jim řekl: Jednou jste mi to povolili a jestli to mám demontovat, žádám náhradu. Nazdar. Jedinou možnost by měli přes soud jiná možnost není. Dokud bych nedostal před žalobní výzvu tak bych se tím vůbec nezabýval. Samozřejmě po přijmutí odpovědnosti ve smyslu, že odpovídám za to že je to na někoho nespadne nebo něco nezaviním. Což tedy z fotografie která zde je vypadá, že to může každou chvíli někoho přizabít - spadnout :-) PS: SVJ Obvykle kontroluje víc než musí / muže, třeba revize plynových rozvodu a spotřebičů v bytech. To v podstatě svoje nemůže (ani nesmí) dělat (ale kdo tomu rozumí) ale přitom to běžně dělá. (Kde není žalobce…)
Já jsem to měl u eg.d, přes firmu a v době kdy 10kW bylo maximum. Takže asi víc neporadím. Tarif znám jen D01d a ten není s FV možný, minimum je D02d.
A co si uděláš v bytě pokud je to tvůj byt, tak je každému potom kulové... Jen do té doby než se něco v důsledku toho stane. Pak to může být velký problém jak jsem psal výše. Podle mého názoru to je jeho boj, že si to chce tak to zapojit no co když chce ohrozit sebe, jeho problém, snad neohrozí někoho dalšího. Pokud si pamatuji v tom dopise byla výzva že jsi to výbor půjde zkontrolovat no tak jim to ukážu a řeknu jim hele tady na to žádná revize potřeba není a mám to bezpečně přimontované… Což tady z fotografie neplyne, na fotografii je vidět že to je velmi nebezpečně zavěšené. Jak už zmínil cipis tak tomu předsedovi SVJ nejspíš ani vůbec nejde o to jestli to dvlcz má nebo nemá udělané dobře a bezpečně, ale v zákulisí se možná po tom hlasování v SVJ už bez účasti dvlcz rozhodli to prostě z "politických" důvodů stůj co stůj zablokovat. Respektive ať už udělá dvlcz cokoli tak to nakonec stejně může skončit tím, že mu nařídí tu již provedenou instalaci odstranit. Pokud je to tedy tento případ pak jediným řešením asi bude panely odstranit a vyprdnout se na to, protože pokud tam panely nechá (ať už jejich uchycení upraví nebo neupraví, ať už třeba bude mít revizi a třeba i včetně dokumentace) tak to nejspíš skončí jen těmi tahanicemi jak už tu dříve zmínil cipis.
A nebude si za chvíli kdejaký fanda skládat auto, jako se v devadesátkách skládaly PCčka? :-) Jinak nejen tenhle hybrid je pruser, Olej se nikdy neohřeje a benzín v oleji se nevypaří a má tam permanentně o 1,5 litrů oleje navíc, hrůza https://youtu.be/b1Uo5MrLwGI
Tohle je ta původní fotka: 20200427_065501_.jpg Myslel jsem si, že mám fotku z průběhu řezání, ale nemám. Napřed jsem vyvrtal 6mm díry jako rádius vnitřního rohu, pak jsem k tomu řezal ručně nebo elektricky.
Amici to maji taky: https://signaturesolar.com/chiko-usa-premier-residential-steel-carport-black-solar-pergola-solar-gazebo/
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
9.9 | 12 hrs, 58 min | 04:25:49 | 05:07:04 | 05:45:53 | 06:18:08 | 12:47:13 | 19:16:19 | 19:48:33 | 20:27:23 | 21:08:38 |
10.9 | 12 hrs, 54 min | 04:27:42 | 05:08:42 | 05:47:23 | 06:19:34 | 12:46:52 | 19:14:11 | 19:46:21 | 20:25:03 | 21:06:03 |
[DST] | - 3 min, 34 sec | + 1 min, 53 sec | + 1 min, 38 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 26 sec | - 21 sec | - 2 min, 8 sec | - 2 min, 12 sec | - 2 min, 20 sec | - 2 min, 35 sec |
11.9 | 12 hrs, 51 min | 04:29:34 | 05:10:20 | 05:48:53 | 06:21:00 | 12:46:31 | 19:12:03 | 19:44:09 | 20:22:42 | 21:03:28 |
[DST] | - 3 min, 34 sec | + 1 min, 52 sec | + 1 min, 38 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 26 sec | - 21 sec | - 2 min, 8 sec | - 2 min, 12 sec | - 2 min, 21 sec | - 2 min, 35 sec |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 11 min | + 34 min, 21 sec | + 31 min, 14 sec | + 29 min, 36 sec | + 29 min, 1 sec | - 6 min, 58 sec | - 42 min, 58 sec | - 43 min, 31 sec | - 45 min, 10 sec | - 48 min, 17 sec |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
- 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
+ 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |