Ja zase pouzivam skoro stale mobil ked som tunak..Na fotke som podciarkol cast v ktorej by som si vedel predstavit napriklad ak ma tema niekolko stranok tak ako napriklad na fotke, tak by tam mohlo byt este na vyber aspon jedna stredna strana aby sa nemuselo preklikavat do stredu tematu. IMG_9195.jpeg
Ďalší skvelý nápad od našich mozgonautov - https://e.dennikn.sk/4912062/mate-na-dome-fotovoltiku-mozno-ste-podnikatel-a-budete-platit-novy-socialny-odvod-131-eur/ Čo by si čakal, že by im došlo, že keď zmenia jednu vec tak môže mať vplyv aj na inú? Toto podľa mňa nikoho ani nenapadlo, že schválením minimálnych odvodov by sa týkalo aj Virtuálnej batérie.
Hele než omezovat proud je lepší koupit sadu baterek. Jednoznačně souhlasím Franto - to také chci - ale finance jsou neúprosné - musím počkat a nyní vyjít s tím co mám
Vize je pěkná: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mercedes-vision-iconic-studie-retro-sci-fi-fotovoltaicky-lak-na-slunce-ujede-az-20-000-km.A251015_192258_automoto_lobl
Hele než omezovat proud je lepší koupit sadu baterek. Vidím to u sebe. Když vyleze v zimě sluníčko je potřeba nabíjet.V létě část panelů odpojíš a zimě každý elektron dobrý.Já se chystám po stavbě plotu nabíjet až 400A.
Dole pod oknem pro psaní odpovědi klikni na okno "Upravit v editoru", pak dole klikneš na ''Přílohy" objeví se "Přidat soubory"
ja to mam slozitejsi. Mam staevne packy, kazdy jk bms. Napojene do cerba, z jednotlivych BMS pres battery agregator vytvorena jedna BMS. Shunt mam proto jak to mam :) jkbms nejsou uplne presne a nez jsem je vubec do victron sveta pripojil byl shunt jedinym zdrojem pravdy. Ted to ridi BMS + shunt pres ten battery agregagtor, kdy se neco bere z bms ale treba celkovy proud a soc se bere z shuntu. BMS pylontec uz vybrane mas, je to videt na poslednim screenu. Tim ze mas jen jednu bms, tak to tam padne samo. Ja jich tam mam vic an vyber :) CCL by melo byt dodrzene. Ono to asi dodrzuje i ten limit charge current ale asi volneji a pokud by melo dojit k pretoku, asi si tam odplivne vic. jeste jsem se na to zeptal GPT a v zasade to tak je. CCL by to melo dodrzet. Coz by fakt mel, to si zada BMS a pres to nesmi jet vlak. A v dalsich vecech asi ani moc neblaboli. Tu je nasdileny chat https://chatgpt.com/share/68f168b6-ba9c-800e-ba09-eb35aed61905
Složení směsi plynů generované z článku LiFePo4 při Run Away: 0.59% C3H6 propylen 1,41% C2H6 etan 3,93% CH4 metan 4,71% CO oxid uhelnatý 5,84% ostatní plyny 9,22% C2H4 ethylen 22,93% CO2 oxid uhličitý 51.37% H2 vodík Z jednoho článku LiFePo4 s kapacitou okolo 300Ah se může vygenerovat až cca 240 litrů výše uvedené směsi plynů. Pro výbušnost stačí dosažení koncentrace ve vzduchu cca 5%. Takže čím menší prostor tím větší pravděpodobnost dosažení výbušné koncentrace. Uvnitř článku je okysličovadla minimum, proto také LiFePo4 články při zvrhnutí většinou vůbec nehoří a jen plynují. Mnohem nebezpečnější jsou články Li-Ion a Li-Pol (LiCoO2 nebo LiMn2O4), které při zvrhnutí generují daleko větší množství okysličovadla.
Spusť si na mobilu aplikaci WiFianalyzer (je zdarma) a koukni, jak v tom místě na tom jsi se signálem. A taky s rušením od jiných WiFi na stejném nebo blízkém kanále.
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
17.10 | 10 hrs, 42 min | 05:28:34 | 06:05:22 | 06:42:12 | 07:14:16 | 12:35:16 | 17:56:17 | 18:28:21 | 19:05:11 | 19:41:59 |
18.10 | 10 hrs, 38 min | 05:30:03 | 06:06:50 | 06:43:42 | 07:15:49 | 12:35:05 | 17:54:20 | 18:26:27 | 19:03:19 | 19:40:06 |
[DST] | - 3 min, 30 sec | + 1 min, 29 sec | + 1 min, 28 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 33 sec | - 11 sec | - 1 min, 57 sec | - 1 min, 54 sec | - 1 min, 52 sec | - 1 min, 53 sec |
19.10 | 10 hrs, 35 min | 05:31:32 | 06:08:18 | 06:45:12 | 07:17:23 | 12:34:54 | 17:52:24 | 18:24:35 | 19:01:29 | 19:38:15 |
[DST] | - 3 min, 30 sec | + 1 min, 29 sec | + 1 min, 28 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 34 sec | - 11 sec | - 1 min, 56 sec | - 1 min, 52 sec | - 1 min, 50 sec | - 1 min, 51 sec |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 44 min, 2 sec | + 18 min, 50 sec | + 18 min, 57 sec | + 19 min, 37 sec | + 20 min, 40 sec | - 1 min, 22 sec | - 23 min, 22 sec | - 22 min, 19 sec | - 21 min, 39 sec | - 21 min, 32 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
- 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
+ 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
+ 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |