
Jo, a ta JK BMS, zahlédl jsem tu nějaké názory o krámu vyloženě ne, ale nějaké výhrady ano.
pibi to mne taky napadlo, ale nabíječku 4V a 20.....100A nemám. V zimě nebude dost energie, to je jasný, takže bych musel měničem ze sítě. Ale rád bych tu baterii sestavil na místě už "hotovou". Kolik se vlastně musí nacpat do nového článku? 100% energie snad ne.
Kolik myslíš, že je ještě v článku energie, když má 3,11 V ? Je to skoro stejně, jako když má článek 2,7 V. Tipuji si, že téměř nikdo nemá nastavené vybíjení takto nízko, protože by si zbytečně poškozoval články a přitom nezískal skoro žádnou energii navíc. Bez zatížení to vypadá nějak takto: LiFePO4 napětí.png Zatížením samozřejmě napětí poklesne.
nekdy se to tak stane. Ted jsem mel na opravu z rodiny odstavnovac catler. Upaleny porcesor, ve zkratu. Jak se to stane, to mi reknete. malej 8bit
Dal jsem do strojovny radši plašič hlodavců , nevím jestli to funguje uvidíme 😀
Pokud máš JK BMS, tak je možné povolit nabíjení a balancování, ale zakázat vybíjení a prostě ten pack připojit vedle toho stávajícího třeba na čtrnáct dní. Jasně, teď to nemá smysl, až začne trochu svítit a napětí se dostane na těch 54 - 55 V. I slabý balancer je za tu dobu dokáže srovnat.
Začal bych kontrolou dotažení kontaktů. Taky bych ty kontakty ještě zkusil pro jistotu očistit acetonem nebo lihem. Pokud to nepomůže, proměřil bych vnitřní odpor jednotlivých článků. Pokud i to bude v pořádku, dobít celý pack do plna, tedy na těch 3.45 - 3.5 V na článek a pak bych ty "slabé" články zkusil vybít umělou zátěží a změřit si skutečnou kapacitu. Ono to totiž vůbec nemusí být tím, že ty dva články jsou nejslabší, ale naopak tím, že té kapacity mají nejvíc a díky nedostatečnému vybalancování před zahájením vybíjení byly nabité méně než ostatní. Ten graf by tomu celkem i odpovídal.
Nedávno asi včera jste se tu bavili o spalovacím motoru pro nějaký zdroj. Tady je bedna řídící rozváděč, počítačová jednotka vč vstřikování paliva do válců. Pro zajímavost. IMG_20251204_142326.jpg IMG_20251204_142318.jpg IMG_20251204_142309.jpg IMG_20251204_142258.jpg IMG_20251204_142246.jpg IMG_20251204_142239.jpg IMG_20251204_142148.jpg IMG_20251204_142139.jpg IMG_20251204_142130.jpg IMG_20251204_142113.jpg IMG_20251204_142109.jpg IMG_20251204_142101.jpg IMG_20251204_142057.jpg IMG_20251204_142053.jpg IMG_20251204_142049.jpg IMG_20251204_142041.jpg
No však přesně tak to funguje :-) https://forum.mypower.cz/viewtopic.php?p=40951#p40951 B+ je poslední v řadě tenkých balančních vodičů, ty mám tažené myslím 0,35mm2 CVE (teflon). Silové jsou označeny B- a P-
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 4.12 | 8 hrs, 25 min | 05:31:57 | 06:10:22 | 06:50:33 | 07:27:17 | 11:40:14 | 15:53:11 | 16:29:55 | 17:10:06 | 17:48:31 |
| 5.12 | 8 hrs, 24 min | 05:32:57 | 06:11:24 | 06:51:39 | 07:28:27 | 11:40:39 | 15:52:50 | 16:29:38 | 17:09:54 | 17:48:21 |
| - 1 min, 31 sec | + 1 min, 0 sec | + 1 min, 2 sec | + 1 min, 6 sec | + 1 min, 10 sec | + 25 sec | - 21 sec | - 17 sec | - 12 sec | - 10 sec | |
| 6.12 | 8 hrs, 22 min | 05:33:55 | 06:12:24 | 06:52:43 | 07:29:36 | 11:41:04 | 15:52:32 | 16:29:25 | 17:09:44 | 17:48:13 |
| - 1 min, 27 sec | + 58 sec | + 1 min, 0 sec | + 1 min, 4 sec | + 1 min, 9 sec | + 25 sec | - 18 sec | - 13 sec | - 10 sec | - 8 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 5 min, 17 sec | + 14 min, 26 sec | + 14 min, 35 sec | + 14 min, 48 sec | + 15 min, 5 sec | + 12 min, 27 sec | + 9 min, 48 sec | + 10 min, 5 sec | + 10 min, 19 sec | + 10 min, 27 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


