na těchto případech by mě vždy zajímalo stanovisko nezávislého nezaujatého odborníka o příčině vzniku požáru. Pokud se dá zjistit od jaké komponenty to chytlo aby se dalo toho vyvarovat. Tady je FVe asi jediná technologie ale bývají situace že na střechách toho bývá víc. Vzduchátny, klimy, různá wifítka apod od kterých to může taky chytnout.
Jen doplním foto od hasičů. Je tam dobře vidět, že na takových střechách hoří primárně ten polystyren (nadkrokevní izolace).
Oni to povoli a zjednodussi i u nas. Az se jim povede zvednout regulovanou slozku a platby nesouvisejici s velikosti spotreby. Proste jako vzdycky - zakaznik setri co muze a monopolu i presto roste zisk kazdym rokem 😢
Ano bez baterie by to byl opruz. Takže baterie by se hodila. Jednak by se do ní dalo nacpat něco ještě za osvitu FV a pak pokud by to nestačilo tak by k večeru něco mohla dotlačit do baterky ještě elektrocentrála a přes noc by pak měl vydržet provoz případně až do dalšího osvitu jen na baterii, ale baterii už tady Drobec zavrhnul kvůli vysokým nákladům a "za pět prstů" ji jen tak někde nesežene. 8-)
tohle je zajimave. Modularni reseni. Co jsem dohledal tak 50E vyhodnocovaci jednotka a 30E za 4 kanalove cidlo. 4 kanaly jsou asi dva stringy tedy. Jeden kanal 15A max. https://www.fonrich.com/DC-Arc-Fault-Detector-pd49842102.html
Chlapi,nemate niekto takyto jeden konektor doma?Nechce sa mi to skrz jeden objednavat..neviem kde som ho polozil a nie a nie ho najst.... Je to typ JST 1.25mm 4pin samica. Najlepsie zapad slovenska, by som si preto ked tak aj vybehol.. :: Dakujem
Naopak, ty jsi ten asociální hamoun, co si dokázal nahrabat (zajisté na úkor těch chudáků, co prachy prohulili a prochlastali) a pak těm chudákům proletářům chceš zakazovat jejich v potu tváře mozolnatýma rukama vydobyté čoudící komíny a smradlavý auta. Jak pak má být nějaká rovnost, když jeden si zatepluje a instaluje panely a druhý to prohulí a prochlastá, jak pak má být nějaká volnost, když někdo chce zakazovat čoudící komíny a jak pak má být nějaké bratrství, když ten s těmi panely a TČ je netolerantní ke smradlavým autům? Takhle bychom ten socialismus tu moderní evropskou společnost, založenou na třídním boji sociálním smíru, nevybudovali. Asociální chování má jiný původ, většinou je to základní a malý příjem do kterého investuje většinu svého životního času a jedinec se zamotává do spirály depresí. Většinou je tato choroba a slepota vidět realitu druhého u politika kterému se navrhne, aby žil za ten malý příjem na zkoušku a potom dělal politiku. Asociální chování u politika a jeho neochota žít jako jeho chudý volič je asociální více, než volič který hulí a chlastá protože je to levnější než jídlo a bydlení. Prostě je hodně lidí a rodin, které žijou od výplaty k výplatě a přesně tato skupina lidí platí maximum když se zražuje. Ten co má větší příjem je nachystán překlenout období tak, aby nezchudl více než musí. A ten také může chlastat a hulit. Osobně si myslím že 16Kč na litr paliva jako povolenková přirážka je málo. Mělo to být jednou tolik. Potom by to s jistotou vedlo k revoluci. Co by taková revoluce přinesla??Opuštĕni EU a zůstat mimo hlavni evropský hospodářský prostor??
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
13.7 | 15 hrs, 52 min | 01:51:02 | 03:21:32 | 04:18:21 | 04:59:24 | 12:55:47 | 20:52:11 | 21:33:14 | 22:30:03 | 00:00:33 |
14.7 | 15 hrs, 50 min | 01:54:56 | 03:23:09 | 04:19:33 | 05:00:26 | 12:55:54 | 20:51:22 | 21:32:15 | 22:28:39 | 23:56:52 |
[DST] | - 1 min, 51 sec | + 3 min, 54 sec | + 1 min, 37 sec | + 1 min, 12 sec | + 1 min, 2 sec | + 7 sec | - 49 sec | - 59 sec | - 1 min, 24 sec | - 3 min, 41 sec |
15.7 | 15 hrs, 48 min | 01:58:44 | 03:24:47 | 04:20:48 | 05:01:31 | 12:56:00 | 20:50:30 | 21:31:12 | 22:27:13 | 23:53:16 |
[DST] | - 1 min, 57 sec | + 3 min, 48 sec | + 1 min, 38 sec | + 1 min, 15 sec | + 1 min, 5 sec | + 6 sec | - 52 sec | - 1 min, 3 sec | - 1 min, 26 sec | - 3 min, 36 sec |
1.8 | 15 hrs, 7 min | 02:54:13 | 03:56:01 | 04:45:06 | 05:22:38 | 12:56:19 | 20:29:59 | 21:07:32 | 21:56:36 | 22:58:24 |
[DST] | - 41 min, 38 sec | - 23 hrs, 4 min | + 31 min, 14 sec | + 24 min, 18 sec | + 21 min, 7 sec | + 19 sec | - 20 min, 31 sec | - 23 min, 40 sec | - 30 min, 37 sec | - 54 min, 52 sec |
1.9 | 13 hrs, 26 min | 04:10:03 | 04:53:35 | 05:33:44 | 06:06:40 | 12:49:54 | 19:33:09 | 20:06:05 | 20:46:14 | 21:29:46 |
[DST] | - 1 hrs, 40 min | + 1 hrs, 15 min | + 57 min, 34 sec | + 48 min, 38 sec | + 44 min, 2 sec | - 6 min, 25 sec | - 56 min, 50 sec | - 1 hrs, 1 min | - 1 hrs, 10 min | - 1 hrs, 28 min |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 52 sec | + 47 min, 59 sec | + 44 min, 45 sec | + 43 min, 21 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |