Já ty balkónovky vůbec neznám. To nemá omezení výkonu při přepětí nebo vzestupu frekvence? Pokud by jim to dělalo v síti bordel a napětí jim přebytkem výkonu lezlo nahoru, tak by se to mohlo samo odpojit. Tak jako velké FVE.
Já myslím že drtivá většina například akciových fondů (ETF) má daňový domicil v Irsku, proč asi? Ta velká akciová firma by asi velice rychle toho manažera vyměnila, to si nějak vůbec neumím představit to co tady píšeš. Nemůžeme se přijít o tom jestli se to v nějakém konkrétním případě nestalo, nestane, bavíme se o tom co je statisticky významná příčina a ne anomálie (Viditelné, avšak nepodstatné). Keyness není Mises? Možná mylný pocit, ale proč všichni ti kritici jak nás Němčour vykořisťuje, tak proč nejdou dělat něco vlastního a dělaj pro něj? Podobně nákupní chování Čechů, kupujou předražený nekvalitní výrobky a pak brečej, Němec? Ten hlasuje nohama a nekoupí, ach jo… Jsme národ Pepíku :(
Fakt? Vem si, že by jen každý 3. kdo má balkón a odjel na dovolenou, tak poslal do sítě 19 kWh denně? To by jim ta prý slabá síť asi rychle shořela? Když to pomalu ani nemusí hlásit:-) Anebo s tím distribuce počítá a začne osazovat kondy-baterky do gridu (na trafa)? :-)) A 9 z 10 Helmutů podle mě nemá annung o tom kolik ne/přetejká, Neboli nerozumí tomu tak hluboce jako Jirka - spoléhat na samoregulaci odběratelů asi taky moc nejde - na co by tam v Reichu pak prodávali verze s limiterem, 4 generace apod.?
ako pekne vidiet, ze dni a slnecne svetlo sa vyrazne zkracuju, hlavne na mojej JV orientacii FVE. treba uz nahodit tie SZ stringy, nech to aj podvecer nieco vyraba.
To je obojí asi jako kdybych si šel koupit psa a přivezl si domů ondatru nebo aligátora 😃 Tak jde o to, o co jde. Jestli je smyslem si sem tam vyjet někam do krámu nebo po okolí do přírody, tak to splní i čopr za dvacku. Pokud s tím chceš závodit nebo na to balit baby, případně s tím jet do Chorvatska, tak na to už ne. A někdy může být i s ondatrou větší sranda než se psem. Ten 3-kolovej čopr si koupit bývalý spolupracovník. Věk kolem 85 let. A jezdí s tím po okolí po Jižní Moravě. Vzhledem k tomu, že píšeš o řidičáku skupiny B, tak asi nejsi starý motorkář. Tak jako první vstupní stroj možná laciný čopr není taková blbost.
Urcite je nejlepsi respektovat instalacni doporuceni vyrobce menice. To by ale nemelo byt v rozporu s doporucenym jistenim vyrobce vodice.
Nemate nekdo nejaky tip za rozumnou cenu? At uz CR tak EU. Klidne i HF cinu. Potrebuju ted extra 3f menic ciste na pohon TC pro ohrev TUV v lete. A at hledam jak hledam tak jsou ty 3f docela vzacne a navic drahe.
Je to tak SYSTEM umi MPPTs tak jsem to pouzil a uvidime zejtra. Diky vsem
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
14.9 | 12 hrs, 40 min | 04:35:05 | 05:15:12 | 05:53:22 | 06:25:18 | 12:45:27 | 19:05:36 | 19:37:32 | 20:15:43 | 20:55:50 |
15.9 | 12 hrs, 36 min | 04:36:53 | 05:16:48 | 05:54:52 | 06:26:45 | 12:45:06 | 19:03:27 | 19:35:20 | 20:13:24 | 20:53:19 |
[DST] | - 3 min, 36 sec | + 1 min, 48 sec | + 1 min, 36 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 27 sec | - 21 sec | - 2 min, 9 sec | - 2 min, 12 sec | - 2 min, 19 sec | - 2 min, 31 sec |
16.9 | 12 hrs, 33 min | 04:38:40 | 05:18:23 | 05:56:21 | 06:28:11 | 12:44:45 | 19:01:18 | 19:33:08 | 20:11:06 | 20:50:49 |
[DST] | - 3 min, 35 sec | + 1 min, 47 sec | + 1 min, 35 sec | + 1 min, 29 sec | + 1 min, 26 sec | - 21 sec | - 2 min, 9 sec | - 2 min, 12 sec | - 2 min, 18 sec | - 2 min, 30 sec |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 54 min, 3 sec | + 25 min, 15 sec | + 23 min, 11 sec | + 22 min, 8 sec | + 21 min, 50 sec | - 5 min, 12 sec | - 32 min, 13 sec | - 32 min, 30 sec | - 33 min, 34 sec | - 35 min, 38 sec |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
- 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
+ 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |