
... Pro AC coupling jsou minimum mikromenice od Deye, co to se změnou frekvence umí. A pozor. MP umí řídit frekvenci JEN pokud je offgrid. A na jeden MP3000VA lze pověsit max 3kW!!... Radare, mohl bych poprosit o upřesnění modelu mikroinvertoru od DEYE s funkcí aktivního řízení výkonu na základě frekvence? Co jsem se zatím poptával, tak verze 2,25kW (pro 4 panely) to nepodporuje.
Možná to bude úhlem pohledu. Nechceš se pustit myšlenky, že je to zhoršení, protože jeden parametr je k sobě blízko a tím pádem u všech ostatních došlo ke zhoršení. A přitom by na to možná stačilo nahlížet jako na zlepšení. Jeden parametr se zlepšil a ostatní jsou jakžtakž stejné. A hned by otázka zněla jinak. Co udělali sakryš jinak, že o tolik zlepšili výkon staršího modelu :-)
Porovnávám technický přínos udané změny.... Pokud dřív měla 4000W bedna 30kg a větší rozměry a dnes má 21,5kg, menší rozměry a přitom tady vedeme diskuzi co technicky změnili, že toho dosáhli, a že anoncují AL trafo, no tak mi to porovnávání připadá smysluplné.. Naopak nevidím smyslu v porovnávání které bedny jsou si hmotností a rozměrem nejblíž ...
Mogule, nevím co by mi nemělo jít na rozum a proč bych porovnával neporovnatelné... Nastuduje si sám datasheety. 5000VA = 30kg 4K5 = 21,4 kg Výkony v kW stejné Jestli Ti připadá jako alternativa k pětitisícovce model 6K5, tak pokulhává spíš Tvé srovnání .. Myslím, že porovnáváš blbosti. 6k5 je vylepšená stará 5000, kastle má stejnou velikost, jen je o fous vyšší. 4k5 je vylepšená stará 3000. Z mého pohledu je 6k5 prostě lepší náhrada za aktuální 5000, má stejnou šířku, stejné zapojení, na většině instalací dokonce půjde udělat upgrade kus za kus.
No já přijel na Ionity Pávov a 3x jsem to zkoušel a chyba, nakonec jsem musel vytáhnout kartu😴asi mám v ČR smůlu. To samé placeni parkovného v Holandsku, zadám kartu do auta a auto všechno v placených zónách vykomunikuje a zaplati nemusim shánĕt parkovaci automat. U nás se mi to ještĕ nestalo, že by to fungovalo.😎
Ano, to si myslím i já. Výkonově +/- stejné parametry právě má verze MP 5000VA a MP 4K5. Takže zde je podle mě relevantní srovnávání a diskuze nad novým přístupem a skoro 30% úbytku hmotnosti (a něco i v rozměrech) Tak před takovými zkušenostmi klobouk dolů ... (jen malá odbočka - měnič DC/AC HV bez trafa? za tím na AC OUT RCD-B?) VICTRON se toho konceptu s LF transformátorem drží a neuhýbá. Na lodích apod asi vítězí jiné priority než max účinnost..
freecad je docela peklo. Zkousel jsme to pred lety, doklepal jsme v tom co jsem chtel ale tech bugu co jsem tam potkal. Fusion je proti tomu raj. Nekdy to zkus. Principy tam jsou uplne stejne.
Jasné, niečo to meria, ale nemám to s čím porovnať.
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 11.12 | 8 hrs, 16 min | 05:38:23 | 06:17:02 | 06:57:36 | 07:34:48 | 11:43:17 | 15:51:46 | 16:28:59 | 17:09:33 | 17:48:12 |
| 12.12 | 8 hrs, 16 min | 05:39:11 | 06:17:52 | 06:58:28 | 07:35:44 | 11:43:45 | 15:51:47 | 16:29:02 | 17:09:39 | 17:48:19 |
| - 55 sec | + 48 sec | + 50 sec | + 52 sec | + 56 sec | + 28 sec | + 1 sec | + 3 sec | + 6 sec | + 7 sec | |
| 13.12 | 8 hrs, 15 min | 05:39:58 | 06:18:40 | 06:59:19 | 07:36:37 | 11:44:13 | 15:51:50 | 16:29:08 | 17:09:47 | 17:48:29 |
| - 50 sec | + 47 sec | + 48 sec | + 51 sec | + 53 sec | + 28 sec | + 3 sec | + 6 sec | + 8 sec | + 10 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| + 2 min, 26 sec | + 8 min, 23 sec | + 8 min, 19 sec | + 8 min, 12 sec | + 8 min, 4 sec | + 9 min, 18 sec | + 10 min, 30 sec | + 10 min, 22 sec | + 10 min, 16 sec | + 10 min, 11 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


