
A tu je denný COP (vrátane behu čerpadla a ohrevu kompresora pod 5°C) za posledné dni, len pre predstavu. Stále iba kúrenie do podlahy, TÚV plynom.
Tým že som prešiel na JK BMS, už je aj plná podpora pre JK BMS od starých verzií cez UART/GPS, ale aj nové V18+ cez modbus RTU - vrátane PB Inverter modelov - i keď tie majú priamu podporu RS485, len a) treba originál prevodník b) tento adaptér umožňuje výber baudrate, takže sa dá pripojiť do existujúcej RS485 linky s iným baudate ako 9600 alebo 115200. Viac info cez správu.
Predané kolegovi, môže ísť do archívu.
Ono to tak vypada ze to necham zase na MPPT😂Ale kupoval jsem BMS s CAN aby to komunikovalo, prijde mi ze je podminka aby prepla BMS do Folat ze musi mit SOC 100%
Ano ale to máš baterky a ta špička při vypnutí spotřebičů jde uložit do baterky tak stejně při zapnutí velkého spotřebiče se veme z baterky, ale kam půjde jak baterka není a je to propojeno s DS? PS. No tak si to vyskoušej zda to přetoky bude dělat bez baterky, když zapneš a vypneš třeba bojler a bude svítit a panely dokáží dát víc jak ten bojler....
Nezlob se ale jeden článek nemá co vylítávat, obzvláště na 3.45V to je normální napětí, neřeknu kdyby lezl k 3.6V a i to by baterka neměla články by se při nabíjení měly držet +- stejně a pokud ne balancing by to měl srovnat. Takže normálně řídit nabíjení dle napětí s omezením proudu dle preferencí třeba na 0.5C a neřešit SOC. Soc řešit pouze nadřízeným systémem z toho smartshuntu třeba při míň jak 20% zapnout nabíjení a měnič do bypassu, při 90% zapnout měnič a zakázat nabíjení ze sítě. (prostě takové bezpečnostní řízení)
Řekl bych, že ti to podle této tabulky docela sedí. 53,2V 80%
Ano mas pravdu.. Urcite by som sa vyhral s navrhom aby som tam vedel mat este aj ten ovladaci kontroler nad tym zdrojom v jednej skrinke..Cize vytlacil by som samotny spodny kryt toho zdroja a na ten kryt by som priskrutkoval kryt toho kontrolera aby to vyzeralo ako jeden celok. Ako sa poznam, tak nieco vymyslim.😀😉
Vím, že to tu je, takže tohle je spíše na Izahradila. Hledání nefunguje ...😴 Neznám web stránky s vlastním vyhledáváním, které by fungovalo lépe než google "z venku". Třeba tady mi hledací výraz v googlu "site: mypower.cz axpert chlazení" dotyčnou stránku vrací jako druhý odkaz. Neřeším, nebojuji, nenaléhám, beru to jako fakt. Na stránkách mypower využívám hledání jen při prohledávání vlastních příspěvků, to funguje perfektně.
Proč jsem nad tím celým dumal a vůbec jsem sem tu malůvku dával .... 1) vlákno mi připadalo příhodné :-) 2) Multiplus bezproblémově zvládá spolupráci s grid free měniči v ostrovu. (na AC OUT s CT sondou proti zpětnému toku) 3) Držíme se pravidla pro AC Coupling a ongridy max 1:1 výkonově = tzn multi nepřetížit 4) Architektura Multi je jasná - když zapomeneme na distribuční síť, vše okolo, atd - na AC IN je totéž co na AC OUT - až na ten GND PE+N uzel a) Pokud jedu ostrov, PE+N uzel vytváří MULTI a na AC OUT v pohodě Modráska "pověsím" b) Pokud jej chci přinutit k práci na AC IN, musím někde ten uzel vytvořit. Je to nezbytné, protože jakmile je síť přítomna na AC IN (samozřejmě AC IGNORE neaktiujeme), MULTI udělá to, že sepne AC IN a propojí na AC OUT --- a --- odpojí vnitřní GND relé ... Daný uzel pak je až v rozvaděči domovního rozvodu.. Takže ten obrázek pouze ilustruje scénář, kdy "nastartuju ostrovní síť" na AC IN, po odpojení tlačítka již vytváří sinusoidu pro grid free sám multi. Že je to kočkopes nepopírám, ale elektricky nevidím překážku pro nefunkci.. výhoda: GTI se objeví jako generující zdroj na AC IN ve VRM nevýhoda: přišel jsem o regulérní vstup gridu na AC IN pro funkci UPS domnělé nevýhody s velkou mírou pravděpodobnosti: - s náhlým nástupem zátěže GTI spadne, protože s přítomným "zdrojem" na AC IN do výše proudového minima prostě MULTI Power Assistem nic nedodá a není tvrdá síť - nikde není CT sonda, pokud bude zakázaný charger MULTI a nebude odběr, nastane pravděpodobně overload MULTI
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 10.12 | 8 hrs, 17 min | 05:37:33 | 06:16:10 | 06:56:41 | 07:33:50 | 11:42:50 | 15:51:49 | 16:28:58 | 17:09:30 | 17:48:07 |
| 11.12 | 8 hrs, 16 min | 05:38:23 | 06:17:02 | 06:57:36 | 07:34:48 | 11:43:17 | 15:51:46 | 16:28:59 | 17:09:33 | 17:48:12 |
| - 1 min, 1 sec | + 50 sec | + 52 sec | + 55 sec | + 58 sec | + 27 sec | - 3 sec | + 1 sec | + 3 sec | + 5 sec | |
| 12.12 | 8 hrs, 16 min | 05:39:11 | 06:17:52 | 06:58:28 | 07:35:44 | 11:43:45 | 15:51:47 | 16:29:02 | 17:09:39 | 17:48:19 |
| - 55 sec | + 48 sec | + 50 sec | + 52 sec | + 56 sec | + 28 sec | + 1 sec | + 3 sec | + 6 sec | + 7 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| + 1 min, 36 sec | + 9 min, 10 sec | + 9 min, 7 sec | + 9 min, 3 sec | + 8 min, 57 sec | + 9 min, 46 sec | + 10 min, 33 sec | + 10 min, 28 sec | + 10 min, 24 sec | + 10 min, 21 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


