Ospravedlňujem sa že som neodpovedal skorej no batérie poputovali inzerovany deň do šrotu a nabíjačka bola predaná.
Po havárii v San Francisku společnost General Motors ukončila službu autonomních taxíků její dceřiné společnosti Cruise. To byla spíš poslední kapka. Autonomní taxi tehdy přejelo chodce, který byl předtím sražen jiným autem řízeným člověkem. Tento incident vedl k pozastavení licence v Kalifornii a okamžitému stažení flotily. Přitom taxíky Cruise používaly moderní lidary. Nicméně tam byl zřejmě problém s AI a s různými chybami, které způsobovaly to, že se systém občas choval dost nevyzpytatelně viz již zmíněné blokace ulic bez reakce na vzdálené pokyny. Dopad na průjezdnost HZS nebo noční jízda bez světel či vysazování zákazníků uprostřed křižovatky apod.
Tim,že Tesla nepoužívá drahý lidar a je značnĕ diskvalifikovaná stačí se podívat na testy na youtube.Nevidi některé překážky. Já asi taky budu špatný řidič, protože nemám lidar. Franto, ten Tvůj lidar - to Ti nějak od někuď vyrostlo nebo se to dá naučit? https://youtu.be/H2YyRZz4iaQ?si=EF7oM8BZeLeKScLH
Asi aby se pak nekteri nedivili ... Az bude AI rozhodovat, jestli zabije ridice nebo chodce. Ale ved to je jednoduche, ai si rychlo zrata socialny kredit sofera a chodca ... A potom v novinach napisu, ze ai zachranila dobreho cloveka oproti dezolatovi ... Teda pokym nejaky iny dezolat nepreprogramuje ligiku vyberu ... Samozrejme, ako uz dobre tusite, bavime sa iba o nedemokratickych krajinach ... Alebo, co ak nejaky "neprajnik" hekne celu ai, alebo ai hekne samu seba ... Zeby priklad ? Vzbura robotov? Autonómne taxíky sa samovoľne zoskupili a na dlhé hodiny zablokovali ulicu A teraz vazne. Verit jednotkam v procesoroch by som este ako tak vedel. Ale tym nulam ...
Vždy, když někdo něco vehementně proklamuje, nebo vehementně popírá, vždy se ptám: komu a proč záleží na tom, abych si myslel právě tohle? Nebo take: pro koho je to prohlášení ve skutečnosti určeno?
Úplně jednoduše, tam to vždycky šlo z kopce, ostatně jako ve většině míst. Ale protože se staví i tam, kde je to níže, než stávající kanalizace, tak holt čerpadla, mixéry atd.
Nehovoril som konkrétne o tebe.
No přiznávám a sypu popel na hlavu, byla to moje chyba. Pospíchal jsem v pátek... Nedodáhl jsem šrouby ve společný svorkovnici pro všech 5 AC IN vstupů. Při větší zátěží vznikal velký přechodový odpor až do přetížení. Kabely by byli až další problém ale je to pravda a nesmysl, ty 2000W na měnič tam půjdou jen velmi zřídka a můj tip je že jen před Vánoci. 2,5mm2 stačí bez problémů. Taková kravina. Omlouvám se, problém vyřešen, vše šlape jak má. IMG-20250706-WA0049.jpg
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
7.7 | 16 hrs, 2 min | 01:23:35 | 03:12:43 | 04:11:45 | 04:53:42 | 12:54:58 | 20:56:14 | 21:38:11 | 22:37:13 | 00:26:21 |
8.7 | 16 hrs, 1 min | 01:28:59 | 03:14:04 | 04:12:46 | 04:54:35 | 12:55:07 | 20:55:40 | 21:37:29 | 22:36:10 | 00:21:16 |
[DST] | - 1 min, 27 sec | + 5 min, 24 sec | + 1 min, 21 sec | + 1 min, 1 sec | + 53 sec | + 9 sec | - 34 sec | - 42 sec | - 1 min, 3 sec | - 5 min, 5 sec |
9.7 | 15 hrs, 59 min | 01:33:54 | 03:15:29 | 04:13:48 | 04:55:29 | 12:55:16 | 20:55:03 | 21:36:44 | 22:35:04 | 00:16:38 |
[DST] | - 1 min, 31 sec | + 4 min, 55 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 2 sec | + 54 sec | + 9 sec | - 37 sec | - 45 sec | - 1 min, 6 sec | - 4 min, 38 sec |
1.8 | 15 hrs, 7 min | 02:54:13 | 03:56:01 | 04:45:06 | 05:22:38 | 12:56:19 | 20:29:59 | 21:07:32 | 21:56:36 | 22:58:24 |
[DST] | - 52 min, 13 sec | - 22 hrs, 39 min | + 40 min, 32 sec | + 31 min, 18 sec | + 27 min, 9 sec | + 1 min, 3 sec | - 25 min, 4 sec | - 29 min, 12 sec | - 38 min, 28 sec | - 1 hrs, 18 min |
1.9 | 13 hrs, 26 min | 04:10:03 | 04:53:35 | 05:33:44 | 06:06:40 | 12:49:54 | 19:33:09 | 20:06:05 | 20:46:14 | 21:29:46 |
[DST] | - 1 hrs, 40 min | + 1 hrs, 15 min | + 57 min, 34 sec | + 48 min, 38 sec | + 44 min, 2 sec | - 6 min, 25 sec | - 56 min, 50 sec | - 1 hrs, 1 min | - 1 hrs, 10 min | - 1 hrs, 28 min |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 52 sec | + 47 min, 59 sec | + 44 min, 45 sec | + 43 min, 21 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |