Musis dat dalsi rele co odpoji ten odpor pri ohrevu TUV tak to mam ja
esle if (a do zavorky podminku jako u if)
Dorazil mi nový termostat do nádoby. Negativní poznatek je, že pokud ho zastavím relátkem a odporem.Tak po přepnutí pouze na ohřev TUV, on vidí 51st na výstupu a sníží frekvenci kompresoru na 35Hz a vodu neořeje. Na druhou stranu je vidět,že ten frekvenční měnič pracuje s nějakou logikou. Jak to máte vyřešené???
ja som baterku pozapajal a rovno hodil na menic, ktory bol v tom case vypnuty. Baterky boli celkovo vybalancovane, nezaznamenal som ziadne problemy. Samozrejme nezabudni nastavit bms, hlavne typ baterky, kapacita a odpajacie napatie clankov (vrchne,spodne). Hlavne sa nesmie stat, ze baterky bude standardne odpajat bms, o vsetko by sa mal postarat menic.
Jak prosím přidat další podmínku a další výstup do funkce "if" viz. níže. Chtěl bych ještě porovnat výstup z MPPT. Např. když bude větší než 100, tak by msg.payload bylo 2. if (msg.payload.Voltage>26.4 && msg.payload.Soc>60) {msg.payload=1 } else{msg.payload=0 } return msg;
Pravděpodobnost poškození zařízení přepětím přes PoE je vyšší, než pravděpodobnost poškození přepětím přes běžný zdroj. Sdělovací vodiče na ethernetu jsou vždy od elektroniku toho aktivního prvku odděleny optočleny, je to součást normy IEEE 802.3, takže tam to riziko zničení celého prvku paradoxně není moc velké. Ale PoE mění pravidla hry.
Proč sz? Dej to sem ať ví i ostatní. Díky.
Může bejt, může bejt... To Eman: Máme tady další nekritický pohled na Teslu. A zajímá mě Tvůj názor. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/tesla-model-y-mestska-policie-tabor/r~1a837c24a76011ef95ee0cc47ab5f122/ Píšou tam 1: ".. náklady na ujetých 220 tisíc kilometrů. U hlavního zásahového vozidla tohoto nájezdu dosáhneme po třech letech a devíti měsících. ..zakoupení elektromobilu ušetřilo 386 398 korun," O: Jak si to vysvětlit? Přece ta baterka se měla už dávno měnit, a nebo je to jinak? Píšou tam 2: Třeba předchozí Škoda Octavia 2.0 FSI druhé generace měla spotřebu kolem 12 l/100 km, ke konci životnosti spotřebovávala ještě motorový olej tempem asi 0,5 l/1000 km. O: Jedná se o vyjímku nebo běžné chování aut po 220kKm, že mají spotřebu 7,5L oleje na 15kKm servisní interval ? A spotřeba 12L/100km? Co si o tom myslíš? Přece každé spalovací auto dojede na jednu nádrž 1000Km. Octavia 2.0 TSI má nádrž 55L a při této spotřebě najedou jen 458km. Zajímá mě, co tady nesedí... Díky za insight.
Známý třeba koupil předělanou (poliš na zdech a pěnou vystříkané tašky na půdě) starou cihlovou stodolu s oblouky nad okny atd. a má tam vzduch jak v kobce, vlhnou mu zdi, má i elektromagnetický bazmek na vlhkost a u děcek plíseň. Zateplovat všechno taky někdy nedává moc smysl. Poliš dokáže natáhnou slušné množství vody a barák pak nedýchá a tahá akorát vodu. Zkusil jsem kvůli tomu i styrodur, ale z toho mi na severní straně docela brzo opadla omítka a taky se to muselo pořád čistit od zelené řasy, což je taky docela častý bonus při zateplení ze severu. Zajímavé, že v Rakousku nebo Norsku mají poliš na domech spíš vyjímečně. Zrovna tohle je klasickej případ nevětrání, kterej řeší rekuperace naprosto krásně V cihlách nemá být nic živého, aby musely dýchat A i jestli ten barák stojí ve vodě, tak se ta vlhkost dá vyvětrat, jenom mu opadá omítka. Ale pak by samozřejmě měl vyřešit tu izolaci proti vodě. Ve většině případů to je ale vlhkost, která kondenzuje na studenejch stěnách
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
21.11 | 8 hrs, 51 min | 05:17:31 | 05:55:18 | 06:34:31 | 07:09:58 | 11:35:56 | 16:01:55 | 16:37:22 | 17:16:34 | 17:54:22 |
22.11 | 8 hrs, 49 min | 05:18:45 | 05:56:35 | 06:35:53 | 07:11:26 | 11:36:12 | 16:00:58 | 16:36:31 | 17:15:49 | 17:53:40 |
- 2 min, 25 sec | + 1 min, 14 sec | + 1 min, 17 sec | + 1 min, 22 sec | + 1 min, 28 sec | + 16 sec | - 57 sec | - 51 sec | - 45 sec | - 42 sec | |
23.11 | 8 hrs, 47 min | 05:19:58 | 05:57:51 | 06:37:14 | 07:12:54 | 11:36:29 | 16:00:04 | 16:35:44 | 17:15:06 | 17:53:00 |
- 2 min, 22 sec | + 1 min, 13 sec | + 1 min, 16 sec | + 1 min, 21 sec | + 1 min, 28 sec | + 17 sec | - 54 sec | - 47 sec | - 43 sec | - 40 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:29:06 | 06:07:23 | 06:47:24 | 07:23:53 | 11:39:09 | 15:54:26 | 16:30:54 | 17:10:55 | 17:49:12 |
- 16 min, 37 sec | + 9 min, 8 sec | + 9 min, 32 sec | + 10 min, 10 sec | + 10 min, 59 sec | + 2 min, 40 sec | - 5 min, 38 sec | - 4 min, 50 sec | - 4 min, 11 sec | - 3 min, 48 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:22 | 06:27:00 | 07:07:32 | 07:44:41 | 11:53:38 | 16:02:35 | 16:39:44 | 17:20:16 | 17:58:53 |
- 12 min, 39 sec | + 19 min, 16 sec | + 19 min, 37 sec | + 20 min, 8 sec | + 20 min, 48 sec | + 14 min, 29 sec | + 8 min, 9 sec | + 8 min, 50 sec | + 9 min, 21 sec | + 9 min, 41 sec | |
1.2 | 9 hrs, 26 min | 05:31:05 | 06:08:15 | 06:46:24 | 07:20:27 | 12:03:33 | 16:46:39 | 17:20:41 | 17:58:50 | 18:36:01 |
+ 1 hrs, 8 min | - 17 min, 17 sec | - 18 min, 45 sec | - 21 min, 8 sec | - 24 min, 14 sec | + 9 min, 55 sec | + 44 min, 4 sec | + 40 min, 57 sec | + 38 min, 34 sec | + 37 min, 8 sec | |
1.3 | 11 hrs, 1 min | 04:46:02 | 05:22:59 | 05:59:44 | 06:31:31 | 12:02:14 | 17:32:57 | 18:04:44 | 18:41:29 | 19:18:27 |
+ 1 hrs, 35 min | - 45 min, 3 sec | - 45 min, 16 sec | - 46 min, 40 sec | - 48 min, 56 sec | - 1 min, 19 sec | + 46 min, 18 sec | + 44 min, 3 sec | + 42 min, 39 sec | + 42 min, 26 sec | |
1.4 | 12 hrs, 54 min | 04:34:41 | 05:15:40 | 05:54:21 | 06:26:31 | 12:53:46 | 19:21:01 | 19:53:11 | 20:31:52 | 21:12:51 |
[DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 5 min | - 8 min, 28 sec | + 48 min, 4 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 23 sec | + 54 min, 24 sec |