
Zdá se že Victron pokračuje v trendu započatém při nástupu generace MP2. Masivní a téměř věčný kus HW ze železa a mědi, měnil za lehčí a sofistikovanější ... Je otázkou jak na tom bude životnost a spolehlivost. Odlehčení druhé generace MP se dle všeho Victronu povedlo, až čas ukáže jak na tom bude ta nastupující. Jinak těch 6500VA je výkonově zajímavý, u mne by mohl být jako singl měnič pro domácnost...
Odpálený vývod na usmerňovacom mostíku MB10S, pozeral som napätie v sieti, bolo stabilné okolo 237V a v grafe žiaden peak. Možno tam bolo nejaké blbé cínovanie a proste to skočilo.
Většinou dá pár sekund dvojnásobek, ale pokud vyhodnotí skrat asi bude reagovat rychleji jak jistič a ten nebude mít čas vypnout.
Ano, pro nás to lepší je - nafázování na AC OUT - protože prioritou bylo navýšení výkonu na konkrétní fázi a ze stejné baterky.
Jo u mé je taky nějaká nesmyslná hodnota nejsem si jistý mám dojem že 3,25V a přesnost 30mV. Prostě to rovnat na menším napětí jak v koleně lifepo je blbost, něco jiného je liion. Jinak při rovnání článkú je netřeba držet na 3,6 a trápit je klidně míň já je držel na 27,3 V tj 27,3 : 8 = 3,4125V samozřejmě některé vyskočili na 3,48V
Tak samozřejmě pokud je někde příkon kontinuálně nás rámec výkonu GTI, tak jakékoliv obavy nejsou téma... A je jedno, zda je GTI pověšen na AC In nebo AC OUT multi... AC OUT je - podle mě - lepší varianta. Mám za to, že se bavíme o ostrovu a požadavku na funkci frekvenčního řízení výkonu Muktiplusem v AC Couplingu. To SUN prostě neumí.. Jiné scénáře musí zvážit autor vlákna ...
Podle nějakých charakteristických parametrů. Mluvíme o výrobci. Není to nějaký obchodník, který prodává na e-shopu baterie, kosmetiku a dámské kalhotky. Výrobce svou technologii vyvinul a dokonale ji zná. Takže po pár desítkách tisíc vyrobených kusů už umí stanovit parametry výrobku i nepřímým měřením. Na internetu je dost různých "factory tours", ukazující výrobní postupy ve velkých (v této oblasti prakticky jen Čínských) fabrikách. Sice tam často chybí některé části výroby, protože je to neveřejné know-how daného výrobce. Ale většinou se to netýká posledních fází výrobního procesu. Tam asi není moc co tajit.
No teploty jsou stejné jako při zapojení. Takže se nezměnily. Pouze jde o kosmetickou záležitost a taky o to abych předešel velkému usazení do budoucna.
Nechal jsem nastaveny jako BATTERY MONITOR SmartShunt kvuli SOC v DVCC jsem povolil rizeni podle BMS odkud bude brano napeti pro rizeni MPPT? ABS jsem nastavil v BMS 55,2V 0,3hod a FLOAT 54,8V ale tam nejde nastavit cas vi nekdo jak dlouho bude ve FLOAT? Odkud BMS vypocitava CCL a DCL? V BMS je charge 140A a discharge 180A ale v Cerbu vidim 112A a 153A. Lze zkalibrovat napeti SmartShuntu? Meril jsem napeti na BMS tam to sedi ale na SmartShuntu mam na kabelu + co jde do nej 53,48 ale Shunt ukazuje 53,55V. Diky moc
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 7.12 | 8 hrs, 21 min | 05:34:52 | 06:13:23 | 06:53:46 | 07:30:43 | 11:41:30 | 15:52:17 | 16:29:14 | 17:09:36 | 17:48:08 |
| 8.12 | 8 hrs, 20 min | 05:35:47 | 06:14:20 | 06:54:46 | 07:31:48 | 11:41:56 | 15:52:04 | 16:29:06 | 17:09:32 | 17:48:05 |
| - 1 min, 18 sec | + 55 sec | + 57 sec | + 1 min, 0 sec | + 1 min, 5 sec | + 26 sec | - 13 sec | - 8 sec | - 4 sec | - 3 sec | |
| 9.12 | 8 hrs, 19 min | 05:36:41 | 06:15:16 | 06:55:45 | 07:32:50 | 11:42:23 | 15:51:55 | 16:29:01 | 17:09:29 | 17:48:05 |
| - 1 min, 11 sec | + 54 sec | + 56 sec | + 59 sec | + 1 min, 2 sec | + 27 sec | - 9 sec | - 5 sec | - 3 sec | 0 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 1 min, 26 sec | + 11 min, 40 sec | + 11 min, 43 sec | + 11 min, 46 sec | + 11 min, 51 sec | + 11 min, 8 sec | + 10 min, 25 sec | + 10 min, 29 sec | + 10 min, 34 sec | + 10 min, 35 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


