
mozna aby ta prepazka sla cela vylomit
Proč tam máš tu podélnou dírku shora? Lebo to bolo na tom z ktorého som to upravoval, netuším na čo je to dobré 🔮
pla je poddajnější? mám opačnou zkušenost, pla je křehký, PETG houževnatý. Už se to dotisklo, 14mm s tím, že se mi to směrem do díry rozšiřuje pod úhlem 5°, a drží to velice pěkně. Na nasazení je potřeba nějaká síla, ale to je účelem. Zítra to kdyžtak taky zveřejním. Proč tam máš tu podélnou dírku shora? - uvažoval jsem ještš o cca 3mm dírce nad šroubem, kam by šel zasunout měřicí hrot, ale asi na to kašlu. Takovou dírku mají kryty svorkovnic v pouličních lampách, aby se dalo změřit, že je tam elektrika, bez jakékoliv demontáže :)
Ja som to upravoval z M8 :) Pre M6 som dával 11mm, podľa tejto tabuľky. Na M8 by som dal skôr asi 14,25 mm. Tlačím to z PLA, to je trochu poddajnejšie ako PETG a ide to tam tak akurát.
Jirko, DC HAS něco ukazuje, ale je to veeelmi orientační ... Nejde "o grafy". Pokud máš ve VRM k dispozici AC výkony, dá se s tím pak pracovat v rámci tvorby automatizace řízení některých věcí podle podmínek, pro které potřebuješ někde vyčítat data, aniž by bylo potřeba různé další "smetí" okolo... různá proudová relé, napěťová relé a jiné podobné věci hlídající to či tamto, apod. V ranném začátku jsem to taky tak řešil, ale vklouznul jsem do NODE RED, AI hodně pomáhá, a člověk si rychle zvykne tyhle rozšířené možnosti systému využívat..
TomHC: To je neuvěřitelný, zrovna před chvilkou jsem dal tisknout prakticky to samý, jenom na M8. Jakou máš díru na M6 šestihran? na M8 jsme naměřil 14.5mm, tak první pokus je 14mm, snad to půjde nasadit a snad to bude aspoň trochu držet...
Mám zobrazenou DC spotřebu a vidím co jde do GTI a co z MP2 a taky to najdu v grafech. Není to asi přesné, pokud je to vypočítané - ale nemyslím si, že je to úplně slepé
možná by sis do podpisu měl dát kolik máš v panelech...
Ahoj nestalo se nekomu ze se po nejake dobe nejde pripojit mobilem pres BT k BMS? Aplikace BMS najde ale pri pripojovani pipne BMS jednou misto vicekrat a vypise viz priloha. Nevi nekdo co s tim? Pomuze jen vypnuti a zapnuti BMS. Diky
distribučné poplatky + poplatok za odchýlku vyšli v r 2025 tuším na 5,2 centa za kWh pri cucaní z VB (opravené) bez poplatku za odchýlku je to 4,7centa mesačný paušál za odberné miesto je 1,50eur mesačný paušál za istič 3x32A je 12,04 :x :x :x :x :x :x :x :x ceny bez DPH
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 9.12 | 8 hrs, 19 min | 05:36:41 | 06:15:16 | 06:55:45 | 07:32:50 | 11:42:23 | 15:51:55 | 16:29:01 | 17:09:29 | 17:48:05 |
| 10.12 | 8 hrs, 17 min | 05:37:33 | 06:16:10 | 06:56:41 | 07:33:50 | 11:42:50 | 15:51:49 | 16:28:58 | 17:09:30 | 17:48:07 |
| - 1 min, 6 sec | + 52 sec | + 54 sec | + 56 sec | + 1 min, 0 sec | + 27 sec | - 6 sec | - 3 sec | + 1 sec | + 2 sec | |
| 11.12 | 8 hrs, 16 min | 05:38:23 | 06:17:02 | 06:57:36 | 07:34:48 | 11:43:17 | 15:51:46 | 16:28:59 | 17:09:33 | 17:48:12 |
| - 1 min, 1 sec | + 50 sec | + 52 sec | + 55 sec | + 58 sec | + 27 sec | - 3 sec | + 1 sec | + 3 sec | + 5 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| + 41 sec | + 9 min, 58 sec | + 9 min, 57 sec | + 9 min, 55 sec | + 9 min, 53 sec | + 10 min, 14 sec | + 10 min, 34 sec | + 10 min, 31 sec | + 10 min, 30 sec | + 10 min, 28 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


