
Slavičín kousek od Zlína
Ti co to navrhuji nejsou blbci.Jsou velice chytří a umí pro svoji komunitu profesionálnĕ zajistit penize. V hasičské ročence jsou škody po zásahu bleskem.a požáry jasnĕ vyĉislené. Z 16 mil Kč za rok udělají novými hromosvody 14mil.kč za cenu desítek až stovek milionů Kč nákladů. 😂
Koukni přes Bluetooth do Shuntu na Trendy historie na ten čas co byla Absorpce nebo těsně před ní kolik teklo do baterie proudu.
ta změna co jsem pochopil není tak drsná jak se zdá. Oni totiž definovali několik typů stavebníků a jeden takový typ stavebníka je stavebník elektrikář, který ty panely na střechu dát může. Stále je v naší zemi možné stavět svépomocí... takže se prostě prohlásíte za stavebníka elektrikáře a potom můžete. (pokud nesmíte dělat s elektrikou, tak to máte blbé). Co se týká bezpečnosti hromosvodu jako takových, tak mi to tady připadá jak typický pokec čechů v hospodě... všichni tomu rozumí nejlépe a ti co tohle navrhli jsou úplní blbci. Nenapadlo vás náhodou že je tohle třeba naopak? že tohle je jeden z mála oborů, kde normy píší profesionálové, kteří problematice opravdu rozumí a normy se upravují podle toho na co se přichází a jaké další technické možnosti se objevují? Porovnejte si jak vypadá hromosvod dnes a jak vypadal před 100 lety a měly by jste tam vidět nějaký posun. Mě to vychází na 4 svody, HVI kabel nemám od země (hlavně protože zem je v každé části domu jinde), ale až cca 2 metry od střechy, tzn budu potřebovat 4x4m abych se dostal od svodů k jímačům v rozích střechy (pultová) a dalších 2x 10m abych svody propojil... (jestli jsem to tedy pochopil správně). Takže cca 30k za kabel, takže to bude cele asi za 50k (pasky v zemi a napojeni na izolovany kabel nad zem uz mam)? Nic co bych nezvladl, obvzlast kdyz si uvedomim kolik stoji strecha, kolik stoji FVE... Buďte rádi že HVI kabel existuje... bez něj bychom byli pěkně v pr...
A jaký tam máš zbytkový proud ty 3 min. Koukni do grafu Shuntu. Promiň, vůbec nevím v jakém grafu to hledat a jak se to jmenuje v angličtině... Snímek obrazovky_26-10-2025_18154_vrm.victronenergy.com.jpeg Dnes jsem 3x viděl, jak to drží v Abs 10 min na 55,2V a přesto se SOC nesynchronizovala.... Proud vždy spadnul na 5A a šel pomalu dolů... Jenže 2 MPPT dál jeli v Bulk a dvě v Abs 2x jeli všechny MPPT synchronizovaně a pak už to šlo zase 2x tímto způsobem = 2 MPPT v Bulk a 2 MPPT v Abs
Zde je další zdroj popisující ten případ pořáru EV z 23. října 2025 v Šanghaji. Je tam jiné video z pozdější doby, které nezachycuje u vozu žádné osoby. Je tam uvedeno, že informace kolující na internetu po nehodě naznačovaly, že téhož dne před tou nehodou se majiteli toho EV zobrazilo varování „závada baterie“. Společnost Li Auto údajně majitele EV kontaktovala, aby domluvila odtah, ale vozidlo nebylo včas odesláno k prohlídce. Některá neověřená tvrzení také spekulovala, že baterie mohla být už dříve poškozena nebo upravena. Tato tvrzení však zůstávají nepotvrzená. Dále je tam uvedeno, že právník majitele toho EV uvedl, že zadní dveře se během incidentu nedaly okamžitě otevřít a popřel tvrzení o předchozím poškození nebo úpravě baterie s tím, že se incident zatím jeví jak náhlé samovznícení, dokud nebude provedeno oficiální posouzení.
Takhle to màm nachystaný, nadĕlané pasoviny 6ks pŕesnĕ na rozteč sloupků.Zabetonuji sloupky s pàsovinou a po zatuhnuti betonu, tam dám panel. 20251026_163329.jpg
Ano, uvadi se to v rade dokumentu. Napeti blizke napeti baterie. Je to celkem zasadni odlisnost, ta druha je, ze rada JK BMSek je od par clanku az po maximalni pocet, ale na B+ vyzaduje min. 40 V. Coz treba u 24 V systemu je trochu problem a musi se tam dat modulek na zvyseni napeti. U nekterych JK BMS se uvadi napajeci napeti od 20 V.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 26.10 | 10 hrs, 10 min | 04:41:47 | 05:18:33 | 05:55:44 | 06:28:27 | 11:33:55 | 16:39:23 | 17:12:05 | 17:49:16 | 18:26:02 |
| 27.10 | 10 hrs, 7 min | 04:43:13 | 05:20:00 | 05:57:15 | 06:30:02 | 11:33:49 | 16:37:36 | 17:10:23 | 17:47:38 | 18:24:25 |
| - 3 min, 22 sec | + 1 min, 26 sec | + 1 min, 27 sec | + 1 min, 31 sec | + 1 min, 35 sec | - 6 sec | - 1 min, 47 sec | - 1 min, 42 sec | - 1 min, 38 sec | - 1 min, 37 sec | |
| 28.10 | 10 hrs, 4 min | 04:44:40 | 05:21:27 | 05:58:46 | 06:31:38 | 11:33:44 | 16:35:50 | 17:08:42 | 17:46:01 | 18:22:49 |
| - 3 min, 22 sec | + 1 min, 27 sec | + 1 min, 27 sec | + 1 min, 31 sec | + 1 min, 36 sec | - 5 sec | - 1 min, 46 sec | - 1 min, 41 sec | - 1 min, 37 sec | - 1 min, 36 sec | |
| 1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
| - 13 min, 13 sec | + 5 min, 42 sec | + 5 min, 48 sec | + 6 min, 3 sec | + 6 min, 25 sec | - 12 sec | - 6 min, 48 sec | - 6 min, 26 sec | - 6 min, 11 sec | - 6 min, 6 sec | |
| 1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
| - 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |


