Po havárii v San Francisku společnost General Motors ukončila službu autonomních taxíků její dceřiné společnosti Cruise.
Tim,že Tesla nepoužívá drahý lidar a je značnĕ diskvalifikovaná stačí se podívat na testy na youtube.Nevidi některé překážky. Já asi taky budu špatný řidič, protože nemám lidar. Franto, ten Tvůj lidar - to Ti nějak od někuď vyrostlo nebo se to dá naučit? https://youtu.be/H2YyRZz4iaQ?si=EF7oM8BZeLeKScLH
Asi aby se pak nekteri nedivili ... Az bude AI rozhodovat, jestli zabije ridice nebo chodce. Ale ved to je jednoduche, ai si rychlo zrata socialny kredit sofera a chodca ... A potom v novinach napisu, ze ai zachranila dobreho cloveka oproti dezolatovi ... Teda pokym nejaky iny dezolat nepreprogramuje ligiku vyberu ... Samozrejme, ako uz dobre tusite, bavime sa iba o nedemokratickych krajinach ... Alebo, co ak nejaky "neprajnik" hekne celu ai, alebo ai hekne samu seba ... Zeby priklad ? Vzbura robotov? Autonómne taxíky sa samovoľne zoskupili a na dlhé hodiny zablokovali ulicu A teraz vazne. Verit jednotkam v procesoroch by som este ako tak vedel. Ale tym nulam ...
LIDAR ma problém v tom že funguje dobře pokud je na silnici sám, v momentě kdy by každé auto mělo tento nesmysl rušily by se navzájem a nic by to vlastně nevidělo... Vzájemné rušení se týkalo jen starých lidarů, ale moderní lidary už tento problém nemají. Například již zmíněné robotické taxíky Waymo mají osazeny lidary s datově modulovanými lasery kde každý jednotlivý lidar vysílá jen pro něj unikátní kódovanou sekvenci tzv. identifikátor a z přijatých signálů pak vybírá jen ty, které se shodují s jeho vyslaným kódem. Takže nereaguje na signály z jiných lidarů, které jeho identifikátor neobsahují.
Vždy, když někdo něco vehementně proklamuje, nebo vehementně popírá, vždy se ptám: komu a proč záleží na tom, abych si myslel právě tohle? Nebo take: pro koho je to prohlášení ve skutečnosti určeno?
Úplně jednoduše, tam to vždycky šlo z kopce, ostatně jako ve většině míst. Ale protože se staví i tam, kde je to níže, než stávající kanalizace, tak holt čerpadla, mixéry atd.
Nehovoril som konkrétne o tebe.
Jak to ti Římané dělali, že do dneška jim zachovalé úseky kanalizace fungují i bez elektřiny?
No přiznávám a sypu popel na hlavu, byla to moje chyba. Pospíchal jsem v pátek... Nedodáhl jsem šrouby ve společný svorkovnici pro všech 5 AC IN vstupů. Při větší zátěží vznikal velký přechodový odpor až do přetížení. Kabely by byli až další problém ale je to pravda a nesmysl, ty 2000W na měnič tam půjdou jen velmi zřídka a můj tip je že jen před Vánoci. 2,5mm2 stačí bez problémů. Taková kravina. Omlouvám se, problém vyřešen, vše šlape jak má. IMG-20250706-WA0049.jpg
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
7.7 | 16 hrs, 2 min | 01:23:35 | 03:12:43 | 04:11:45 | 04:53:42 | 12:54:58 | 20:56:14 | 21:38:11 | 22:37:13 | 00:26:21 |
8.7 | 16 hrs, 1 min | 01:28:59 | 03:14:04 | 04:12:46 | 04:54:35 | 12:55:07 | 20:55:40 | 21:37:29 | 22:36:10 | 00:21:16 |
[DST] | - 1 min, 27 sec | + 5 min, 24 sec | + 1 min, 21 sec | + 1 min, 1 sec | + 53 sec | + 9 sec | - 34 sec | - 42 sec | - 1 min, 3 sec | - 5 min, 5 sec |
9.7 | 15 hrs, 59 min | 01:33:54 | 03:15:29 | 04:13:48 | 04:55:29 | 12:55:16 | 20:55:03 | 21:36:44 | 22:35:04 | 00:16:38 |
[DST] | - 1 min, 31 sec | + 4 min, 55 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 2 sec | + 54 sec | + 9 sec | - 37 sec | - 45 sec | - 1 min, 6 sec | - 4 min, 38 sec |
1.8 | 15 hrs, 7 min | 02:54:13 | 03:56:01 | 04:45:06 | 05:22:38 | 12:56:19 | 20:29:59 | 21:07:32 | 21:56:36 | 22:58:24 |
[DST] | - 52 min, 13 sec | - 22 hrs, 39 min | + 40 min, 32 sec | + 31 min, 18 sec | + 27 min, 9 sec | + 1 min, 3 sec | - 25 min, 4 sec | - 29 min, 12 sec | - 38 min, 28 sec | - 1 hrs, 18 min |
1.9 | 13 hrs, 26 min | 04:10:03 | 04:53:35 | 05:33:44 | 06:06:40 | 12:49:54 | 19:33:09 | 20:06:05 | 20:46:14 | 21:29:46 |
[DST] | - 1 hrs, 40 min | + 1 hrs, 15 min | + 57 min, 34 sec | + 48 min, 38 sec | + 44 min, 2 sec | - 6 min, 25 sec | - 56 min, 50 sec | - 1 hrs, 1 min | - 1 hrs, 10 min | - 1 hrs, 28 min |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 52 sec | + 47 min, 59 sec | + 44 min, 45 sec | + 43 min, 21 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |