
Ja mám dva packy, takže na jar a jeseň balancing riešim odpojením jedného, pripnem laboratórny zdroj 5A, 3,5V na článok, paliče 3,5V 6A a nechám deň, kým nie sú všetky ako jeden. Keď je nabitý aj nebalacovaný pack aspoň na 90%, spojím ich, nechám deň na vzájomné vyrovnanie a potom ide na radu druhý.
Ja je prvni dal prave oba do Ve.Can to byl ten problem😂Psali nedavat do BMS tak sem to tam nedal a to byla chyba😂
To Radar : Prosím Tě - nejsem znalec, ptám se nyní možná hloupě : A pokud budu mít připojené AC IN a povolené bez omezení a například v rozmezí 30%-40% SOC budu z AC IN i nabíjet baterky - pak nemůže být nafázovaný Modrásek trvale i na AC IN ? (se sondou samozřejmě aby vyráběl maximálně tolik, kolik bere AC IN)
K plnému nabití u běžných článků ve fabrice nedojde. A dukaz mas? A mohl bych ho videt? :)
nevim, porad si nejsme jisty, ze chapu jak to mas. Na cerbu jsou dva can porty. Jeden ve.can a jeden bms can. Oba maji vzdy dve rj45 diry. Pro mppt musis pouzit ve.can. Jeden terminator je v cerbu a jeden terminnator v poslednim mppt. Bms zapojis do bms canu. Zase jeden terminator zase do cerba a druhy za bms. Rychlosti canu pak nastavis tak jak maji byt. ve.can na ve.can 250kbit a bms can na to co umi ta bms. Neumim si nejak predstavit, proc by to melo navzajem rozbit komunikaci, kdyz to jsou dve rozdilne rozhrani. edit: koukam ze uz jste zatim,nez jsem to dopsal napsali spoustu postu :) tak ja to tu ale uz necham
Ano, provozujeme to z baterie. Disponibilní výkon navíc je tak vždy, pokud je co v baterii, nejen když svítí... Tím, že mám Victron v režimu UPS v AC Ignore a připíná se síť na AC In, mám to udělané tak, aby pokud se sepne AC IN, odpojí se GTI. Tedy i když je tam limiter, paralelně s DS to neprovozuju. Vše řídí logika Victron dle napsaného programu v Node red. Pokud je cíl AC coupling se vším všudy a nabíjet baterií cestou MP z AC OUT strany, hledej jiné invertory
Mám tento měnič (viz odkaz) akorát s kulatým displejem. Píší v popisu že může pracovat bez baterie. Má někdo zkušenost nebo to praktikuje? Nerad bych zjistil nějaký problém. Aby mohl běžet nyní při přestavbě baterie. Dík https://voltronicpower.com/en-US/Product/Detail/InfiniSolar-V-III-TWIN-6.2KW-(Single-Phase)
Ten kdo jezdi.Tak dnes jsem na Ionity v DE vidĕl reklamu z cenou 0,39Eur.Na 6 rychlonabiječkách v Nĕmecku, kde jsem nabijel už neni potřeba nic dĕlat Maji rozšířenou komunikaci mezi autem a nabíječkou.Plug/Charging Jinak I při 99% baterky tam tečou zajímavý proudy 20251207_142228.jpg
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 7.12 | 8 hrs, 21 min | 05:34:52 | 06:13:23 | 06:53:46 | 07:30:43 | 11:41:30 | 15:52:17 | 16:29:14 | 17:09:36 | 17:48:08 |
| 8.12 | 8 hrs, 20 min | 05:35:47 | 06:14:20 | 06:54:46 | 07:31:48 | 11:41:56 | 15:52:04 | 16:29:06 | 17:09:32 | 17:48:05 |
| - 1 min, 18 sec | + 55 sec | + 57 sec | + 1 min, 0 sec | + 1 min, 5 sec | + 26 sec | - 13 sec | - 8 sec | - 4 sec | - 3 sec | |
| 9.12 | 8 hrs, 19 min | 05:36:41 | 06:15:16 | 06:55:45 | 07:32:50 | 11:42:23 | 15:51:55 | 16:29:01 | 17:09:29 | 17:48:05 |
| - 1 min, 11 sec | + 54 sec | + 56 sec | + 59 sec | + 1 min, 2 sec | + 27 sec | - 9 sec | - 5 sec | - 3 sec | 0 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 1 min, 26 sec | + 11 min, 40 sec | + 11 min, 43 sec | + 11 min, 46 sec | + 11 min, 51 sec | + 11 min, 8 sec | + 10 min, 25 sec | + 10 min, 29 sec | + 10 min, 34 sec | + 10 min, 35 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


