
Chapu ze zarizeni neni laboratorni ani meterologicke ale muj kapesni merak co jsem kupoval pred 30 lety ukazuje proud presneji nez tato "velmi slusne" - BMS. Nevim k cemu jsou planovane nebo nejsou ale prodavane jsou k bateriim. Tam teda proud tece Z baterie a DO baterie 😂 mozna nekdo pouziva tyto BMS na mereni teploty nebo jen na vybijeni. V pripade ze porovnavam produ z SmartShunte od Victronu tak se tyto "Velmi slusne" vyrobky neshoduji s proudem ani nahore (130A) ani dole (do 20A) ani v zaporne nebo kladnem toku proudu (kolem nuly to kope +- 3A ) . Kalibrace muze byt udelana kdekoliv. Slusne receno je to spackane lidove sto stoji za 💩. Asi to spatne okopirovali. Vzasade nepomaha ani novy FW. Zminovanou JK BMS PB2A16S15P mam v systemu take a kdyz vynesu deltu protekajiciho produdu v obvodu na trech zarizeni tak to je parodie na mereni co posila JK. Vzasade se k jinemu typu JK BMS vyjadruji i zde chova se to uplnje stejne idiotsky https://youtu.be/bh0-FDRzJ4I?t=3. Je zde zmineno ze je to vyrobni problem kdy diky spackane vyrobe u vyrobce kdy nemohou udrzet na vyrobku predepsanou kvalitu 😂. Bohuzel to nasledne dohaneji nejakou berlickou kalibrace u zakaznika. GuruJara z Australske garaze asi v tomto videu jiz jsi to nepamatuji kde to bylo https://youtu.be/sCsdMeWBmtU Popisuje ze je ve spojeni ze sw "ing" z JK BMS a ty se ho dotazuji jak tento problem vyresit. Coz je ponekud usmevne ze vyrobce resi se zakaznikem jak ma jeho vyrobek merit proud. Asi odmernym valcem na vodu.. Nebo pomoci. 🔮 Tato tragedie je o to smutnejsi ze tento udaj se pouziva pro rizeni FVE a ma se dale pouzivat k vypoctu SOC atp.. Co z toho pak nasledne leze je spise otazka do Ezo 🔮 krouzku Haliny Pawlowske. Obvykle se stava ze v miste je instalovano vicero techto zazraku (paraleni baterii s temito zazraky) coz vede do stavu ze chyba se nasobi poctem pridanych baterii do obvodu. Pak je tento generator nahodnych cisel dotazen do dokonalosti.
Mám pocit že měnič je pak živen z ACin.... Ale pokud měnič nemá povolenou ani funkci UPS, bude ten odběr minimální. Bohužel já nejsem schopen toto změřit.
Jj pokud nĕkdo jezdi dálky a chce i v zimĕ mít letní dojezd.Tak nejlevnĕjši zimni prodlužovač dojezdu je 2kW naftový bufik za 2000kČ z Alzy nebo Vevoru+5L naftový kanystr. Mám to v obytné dodávce. To budou všichni hledĕt, jak bude bufik hučet pod EV😂😂😂😂
jj jediné dobré co se o tom vlastně dá říct je to, že JK BMS má nastavitelné napětí pří kterém resetuje SOC na 100%, takže pokud se to pravidelně nabíjí a dochází k dosažení toho napětí co odpovídá "SOC 100%" tak to docela sedí.
rychlost a topeni zveda spotrebu. Kratke trasy, co v lete jdou golfem jet za 10, tak v zime 20+. Zimni popojizdky kilak tam a zpatky to pak ukaze klidne 30. Delsi trasa je pak lepsi. pibi psal 25/100 vcetne ztrat tak je to vcetne ztrat :) asi odecteny elmer a podeleny km. To je samozrejme vzdycky vic nez pak v aute, protoze jsou pri nabijeni ztraty nebo v mrazu i prohrivani akumulatoru. Kdyz je mraz, je lepsi dobijet hned po navratu domu, ikdyby byl drazsi tarif. Cekani na levnou v mrazu taky muze znamenat promrznuti aku a promrhani te energie na jeho ohrev, pokud to auto vubec umi :) Pokdu to neumi, nabijel bych urcite hned. S golfem jsme to ted v listopadu uz parkrat udelal, ikdyz byl drazsi tarif. A odecitat elmer je sice zajimave, protoze to platis ale pro jizdu te zajima spis to co ukazuje auto, protoze to ti rika co dojedes.
Účinnost se u mne pohybuje kolem 78%. V lednu klesá až ke 40% díky malému podílu solárního záření. Největší podíl na ztrátách mají balancéry (paliče) a střídač. Ztráty ale zůstávají ve vytápěné zóně a tak to zase není úplná ztráta, jen ta energie neprochází přes TČ aby se lépe zhodnotila. Za letošek, za 11 měsíců prošlo střídačem 8775 kWh.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
| 2.12 | 8 hrs, 29 min | 05:29:54 | 06:08:13 | 06:48:17 | 07:24:50 | 11:39:26 | 15:54:03 | 16:30:36 | 17:10:40 | 17:48:59 |
| - 1 min, 46 sec | + 1 min, 4 sec | + 1 min, 6 sec | + 1 min, 11 sec | + 1 min, 16 sec | + 23 sec | - 30 sec | - 25 sec | - 20 sec | - 18 sec | |
| 3.12 | 8 hrs, 27 min | 05:30:56 | 06:09:18 | 06:49:26 | 07:26:04 | 11:39:50 | 15:53:36 | 16:30:14 | 17:10:22 | 17:48:44 |
| - 1 min, 41 sec | + 1 min, 2 sec | + 1 min, 5 sec | + 1 min, 9 sec | + 1 min, 14 sec | + 24 sec | - 27 sec | - 22 sec | - 18 sec | - 15 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 9 min, 53 sec | + 17 min, 25 sec | + 17 min, 41 sec | + 18 min, 5 sec | + 18 min, 37 sec | + 13 min, 41 sec | + 8 min, 44 sec | + 9 min, 16 sec | + 9 min, 41 sec | + 9 min, 56 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


