
V tomto případě nevadí, dva samostatné MPPT tam opravdu jsou. Ale u některých jiných střídačů jsou ty vstupy uvnitř jen paralelně spojené.
Já jsem s výrobou zatím na 10,1MWh okolo 500kWh ještě letos udělám. U mě dělá ztráta na baterkách okolo 15%😎. Ze sítě zatím na pohon Tč a EV 384kWh+nějaký drobný na domácnost. Letos nic neshořelo, tak zatím krásný rok.
Ja si čínske BMS nezastávam, ak máš ten pocit. BMS u mňa slúži na meranie napätí článkov a havarijné odpojenie. O napätie, prúd a výkon z/do batérie a následne aj SoC sa stará CurrentShunt-diyBMS AKA Victron SmartShunt pre chudobných/lakomých/kutilov.
Děkuji za typy. Teď se vracím z práce až večer, ale o víkendu to změřím. Když o tom tak přaemýšlím, tak mám dva stringy (každý na jeden mppt reg.) Nejsou ale zcela shodné. Mají rozdílné napětí mppt bodu nejvyššího výkonu a to při plném oslunění asi o 30V. Myslel jsem si, že to nevadí, když má dva mppt reg. U původního měniče byly stringy shodné a spojeny paralelně.
Krasna fotka jak v pohadce.To u nas mlha a temno.I tak jsem tuto topnou sezonu zatim jistic ds nezapnul.Porad ostrov.
Tak skus místo pinů 1 a 2 použít 4->A 5->B i když podle návodu by měly být piny 5 -> canL 6 -> canH. Pak už mě napadá použít na propojení pouze ten USB kabel (taky se to dá použít nějakou dobu jsem to tak používal). Skouknout fyzicky jak je konektor zapojen. Taky pokud je v menu možná komunikace s BMS skus ji vypnout zda se nepoužívá stejné rozhraní. (Nastavit ovládání dle napětí a né soc.) Případně nastavit baterii na USE zda nebude pak komunikace chodit pokud tam máš nastavené Li. Víc mě nenapadá. Jedině rozdělat a skouknot na zapojení jako poslední možnost.
Já jsem vypozoroval že se JK BMS zresetuje na 100% jakmile jeden článek dosáhne nastavené napětí např. 3.45V a ne součet všech článků, takže když ti jeden ustřelí výš tak se zresetuje. Mám teda verzi před V19
Cidlo prutoku je na trubce za vymenikem. Pry spatne zazimovane takze tezko rict jestli zbytek vody nebo plny vody😂 Novej vymenik 19tis bez prace. Kdyby to bylo R134A to si dokazu odsat sam ale R32 nemam jak abych vymelil vymenik treba ze sveho stavajiciho ktere uz ma nejlepsi za sebou😂
s klasickym hdo/nocnim bych to asi moc neresil a nabijel kdykoliv. Mam distribuci tepelneho cerpadla tak mam 20h denne slevu. Mam ale ty tarifni sazby na silovku, jak jsem psal v jinem vlakne. Mam tam jen 2 h denne slevy -50% tak to neni nic extra. Po kratsich intervalech by to byl extra vopruz. Uz ty dve hodiny nejsou zadna slava. Ale 14kwh co to stihne je 50 % golfa nebo 25% tesly
Pokud je vypnutá nabíječka, bere MP jako pruchozi jen pár W. Za ten bezvýpadkový provoz to stojí. Přepíná sfázovaný, toho žádná ATS normálního řazení není schopna. Pokud chci šetřit každý watt, tak to v době temná proste přehodím hagerem a vypnu. MPPT si žijí s baterií svým životem. Pokud ale není žádná spotřeba na AC OUT, mydlí se kolem 0W a občas problikne minus (mikro přetok nebo chyba měření)? Já to provozuju se zapnutými nabíječkami s proudem 1A, což je minimum..ten tok při přetížení do baterie je krátkodobý, pokud je sepnutí vlivem low soc, tak mi mírné dobíjení nevadí. V létě se to v podstatě neděje, v přechodných obdobích mi to nevadí
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
| 1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
| 2.12 | 8 hrs, 29 min | 05:29:54 | 06:08:13 | 06:48:17 | 07:24:50 | 11:39:26 | 15:54:03 | 16:30:36 | 17:10:40 | 17:48:59 |
| - 1 min, 46 sec | + 1 min, 4 sec | + 1 min, 6 sec | + 1 min, 11 sec | + 1 min, 16 sec | + 23 sec | - 30 sec | - 25 sec | - 20 sec | - 18 sec | |
| 3.12 | 8 hrs, 27 min | 05:30:56 | 06:09:18 | 06:49:26 | 07:26:04 | 11:39:50 | 15:53:36 | 16:30:14 | 17:10:22 | 17:48:44 |
| - 1 min, 41 sec | + 1 min, 2 sec | + 1 min, 5 sec | + 1 min, 9 sec | + 1 min, 14 sec | + 24 sec | - 27 sec | - 22 sec | - 18 sec | - 15 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
| - 9 min, 53 sec | + 17 min, 25 sec | + 17 min, 41 sec | + 18 min, 5 sec | + 18 min, 37 sec | + 13 min, 41 sec | + 8 min, 44 sec | + 9 min, 16 sec | + 9 min, 41 sec | + 9 min, 56 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 |
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec |
| 1.5 | 14 hrs, 37 min | 03:13:12 | 04:06:56 | 04:52:30 | 05:28:16 | 12:47:05 | 20:05:53 | 20:41:39 | 21:27:13 | 22:20:57 |
| [DST] | + 1 hrs, 43 min | - 1 hrs, 22 min | - 1 hrs, 9 min | - 1 hrs, 2 min | - 58 min, 45 sec | - 6 min, 45 sec | + 45 min, 14 sec | + 48 min, 51 sec | + 55 min, 46 sec | + 1 hrs, 8 min |


