hodně věcí tu už padlo... každý tady řeší nějaké etické otázky. Ale ono to jako neni ve stavu že by auto rozlišovalo jestli překážka před ním je školka, nebo cyklista... prostě to vidí jako překážku a snaží se ji nesrazit. To je vše. Žádné rozhodování o tom kde zabiju méně lidí se nekoná a konat ani nebude, protože 99% situací na které reaguje auto samo přijdou tak náhle, že na ně nestihne reagovat řidič. Co se týká LIDARu... ano tesly ho dříve měly, ale LIDAR ma problém v tom že funguje dobře pokud je na silnici sám, v momentě kdy by každé auto mělo tento nesmysl rušily by se na vzájem a nic by to vlastně nevidělo. Tesla to věděla a proto to do aut montovaly jen na začátku a to pro sběr dat a porovnání jak se chová systém na lidaru a z kamery. V momentě kdy kamerový systém dostaly do stavu že byl na podobné kvalitatinví úrovní jako lidar, tak tento radar v autech deaktivovali a do nových se přestal montovat. Pokud tedy jiná automobilka tvrdí, že má lepší schopnosti díky lidaru tak si ještě asi nevyzkoušeli situaci s hodně lidary na silnici a je to vítězství na úrovni jako elektrokolo je rychlejší do kopce jako kolo (*dokud mám nabitou baterku a když baterka dojde je to vlastně mnohem horší).
Jo, ale kolem Vánoc jim nevyrábějí ani přes poledne.😃
Pokud vím jedinný kdo má certifikovaný systém řízení v Evropĕ úrovnĕ 3 je Mercedes,BMW má 2.5 a Tesla ùroveñ 2.Tim,že Tesla nepoužívá drahý lidar a je značnĕ diskvalifikovaná stačí se podívat na testy na youtube.Nevidi některé překážky.
Jo přesně.Psal jsem jen obecně o důležitosti dodržovat odpory na DC straně.Na výstupu AC je každý výrobce včetně Victrona rád,když je tam nějaký předřadný odpor,který tlumí nárazy a špičky.Pro DC vstup doporučuje naopak silnější průřezy. Přesto mi nedělá 6 mm průřez na výstupu žádný problém i přes rozdílnou délku.Prostě se to nehádá jako JirkoviE
Norům za polárnim kruhem vyrábí panely I v noci To bychom potřebovali na Hanè Screenshot_20250706_041844_Chrome.jpg Screenshot_20250706_142356_Chrome.jpg
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
6.7 | 16 hrs, 3 min | 01:17:23 | 03:11:25 | 04:10:47 | 04:52:52 | 12:54:48 | 20:56:45 | 21:38:50 | 22:38:11 | 00:32:13 |
7.7 | 16 hrs, 2 min | 01:23:35 | 03:12:43 | 04:11:45 | 04:53:42 | 12:54:58 | 20:56:14 | 21:38:11 | 22:37:13 | 00:26:21 |
[DST] | - 1 min, 21 sec | + 6 min, 12 sec | + 1 min, 18 sec | + 58 sec | + 50 sec | + 10 sec | - 31 sec | - 39 sec | - 58 sec | - 5 min, 52 sec |
8.7 | 16 hrs, 1 min | 01:28:59 | 03:14:04 | 04:12:46 | 04:54:35 | 12:55:07 | 20:55:40 | 21:37:29 | 22:36:10 | 00:21:16 |
[DST] | - 1 min, 27 sec | + 5 min, 24 sec | + 1 min, 21 sec | + 1 min, 1 sec | + 53 sec | + 9 sec | - 34 sec | - 42 sec | - 1 min, 3 sec | - 5 min, 5 sec |
1.8 | 15 hrs, 7 min | 02:54:13 | 03:56:01 | 04:45:06 | 05:22:38 | 12:56:19 | 20:29:59 | 21:07:32 | 21:56:36 | 22:58:24 |
[DST] | - 53 min, 44 sec | - 22 hrs, 34 min | + 41 min, 57 sec | + 32 min, 20 sec | + 28 min, 3 sec | + 1 min, 12 sec | - 25 min, 41 sec | - 29 min, 57 sec | - 39 min, 34 sec | - 1 hrs, 22 min |
1.9 | 13 hrs, 26 min | 04:10:03 | 04:53:35 | 05:33:44 | 06:06:40 | 12:49:54 | 19:33:09 | 20:06:05 | 20:46:14 | 21:29:46 |
[DST] | - 1 hrs, 40 min | + 1 hrs, 15 min | + 57 min, 34 sec | + 48 min, 38 sec | + 44 min, 2 sec | - 6 min, 25 sec | - 56 min, 50 sec | - 1 hrs, 1 min | - 1 hrs, 10 min | - 1 hrs, 28 min |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 52 sec | + 47 min, 59 sec | + 44 min, 45 sec | + 43 min, 21 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |