Tak jsem chtěl poslat poslat vyfocený mobil s žádostí o tu platbu a taky tabletu s chybou BMS, ale nezobrazí se mi okno pro nahrání souboru z pc a ve FAQ jsem nenašel návod jak na to. Na jiných fórech to funguje bez problémů... Za tu XX dík, ale už ji mám a taky jede bez registrace :-).
Já jsem tento příspěvek pochopil tak, že se týká spíše hlavní stránky MyPower.cz, nikoliv samotného fóra forum.mypower.cz — ale to autor kdyžtak upřesní. Každopádně jsi mi tím krásně nahrál na příležitost prozradit něco k nové hlavní stránce, na které už nějakou dobu pracuji. 😊 Ač se to možná nezdá, používá právě hlavní stránku MyPower.cz k vstupu na fórum poměrně velké množství lidí – a upřímně, už dlouho je ostudou, že stále běží v původní, nemobilní (neresponzivní) verzi z dob dávno minulých. Tomu ale brzy odzvoní. Aktuálně se dolaďují už jen detaily – tedy co z původního webu ještě zachovat a co naopak nově doplnit. Jakmile bude finální verze připravena, vznikne k tomu i samostatné téma s vysvětlením všech novinek. Zatím jen v krátkosti shrnu, co už teď funguje: - Nová hlavní stránka poběží ve stejném layoutu jako fórum. Přechod mezi hlavní stránkou a fórem bude plynulý – jednotný design, přihlášení i uživatelský profil zůstanou společné. Včetně všech výhod přihlášeného uživatele. - Centrální feed příspěvků („prostřední část“) z původního webu byl vylepšen. Zobrazuje nedávná témata formou přehledných karet. Pokud je v krátkém čase více odpovědí ve stejném tématu, zobrazí se v rámci jedné karty v přehledné zkrácené podobě – s možností kliknout na každý konkrétní příspěvek. - Obrázky a přílohy mají vlastní náhledy. Stránka automaticky detekuje obrázky jak z URL, tak z tagů i příloh příspěvků. - Načítání dalších témat probíhá přes AJAX. Tedy žádné zdlouhavé přenačítání stránky – prostě se plynule „donahrávají“ další karty. - Bazar má samostatný blok, přehledně rozdělený do sekcí Prodám / Koupím / Daruji a Vyměním. Zobrazuje se několik posledních inzerátů takže nikomu nic neunikne. - Zobrazuje se i blok s poslední navštívená témata - tedy to, co lidé právě čtou. - Pokud má uživatel v profilu vyplněnou lokalitu, zobrazí se i aktuální počasí a je vytvořen nový „jízdní řád slunce“, který počítá podle konkrétní polohy (jinak výchozí Praha). Zvažuji, jestli má vůbec smysl jej na hlavní stránce ponechat – zajímá to vůbec někoho? 🙂 - Grafy z FVE zatím na hlavní stránku nedávám. Směřuji je spíše na samostatné adresy, aby nezatěžovaly načítání hlavní stránky. - Týdenní přehled zatím není hotový, ale pokud se ukáže zájem, půjde do vývoje. Vše je programováno úplně od nuly, aby to bylo rychlé a přehledné a věděl jsem přesně co kde je a jak funguje. Pokud byste měli nápad, co by na nové hlavní stránce nemělo chybět, sem s tím – klidně napište svůj námět. Zpětná vazba se hodí nejvíc.
ja to mam slozitejsi. Mam staevne packy, kazdy jk bms. Napojene do cerba, z jednotlivych BMS pres battery agregator vytvorena jedna BMS. Shunt mam proto jak to mam :) jkbms nejsou uplne presne a nez jsem je vubec do victron sveta pripojil byl shunt jedinym zdrojem pravdy. Ted to ridi BMS + shunt pres ten battery agregagtor, kdy se neco bere z bms ale treba celkovy proud a soc se bere z shuntu. BMS pylontec uz vybrane mas, je to videt na poslednim screenu. Tim ze mas jen jednu bms, tak to tam padne samo. Ja jich tam mam vic an vyber :) CCL by melo byt dodrzene. Ono to asi dodrzuje i ten limit charge current ale asi volneji a pokud by melo dojit k pretoku, asi si tam odplivne vic. jeste jsem se na to zeptal GPT a v zasade to tak je. CCL by to melo dodrzet. Coz by fakt mel, to si zada BMS a pres to nesmi jet vlak. A v dalsich vecech asi ani moc neblaboli. Tu je nasdileny chat https://chatgpt.com/share/68f168b6-ba9c-800e-ba09-eb35aed61905
Taky máte vládu miliardářů jako u nás.Drobné zdani a na prachy milirdářů se nechytne.😂😂😂 Národy mozgonautů, krásnĕ si to napsal.
Neco jsem delal ve sklepe, a napadla me dalsi vec. Mam v systemu dva shunty na olovo, dane na pulky na kazdy. A oba shunty jsou zapojene v te BT siti, stejne jako vsechny regly, co to umi (co jsou smart). A v kazdem z nich se da vycist, ze ktereho shuntu dostavaji napeti/proud/teplotu. V systemu by mel byt jen jeden zdroj techto dat, ale pokud jich je vice, tak si to vezme z toho, co ma vyssi prioritu (je-li tam BMV nebo jak se to jmenuje) nebo v pripade shodnosti, jako v mem aktualnim stavu, tak podle vyrobnich cisel (asi neco jako switche pri Spanning Tree pro rovnosti podle MAC adresy). Tedy u kazdeho jednotliveho MPPT reglu je videt, kdo mu ty hodnoty dava. Pokud je ale regl pripojeny ve.bus, tak si bere hodnoty z ve.bus a tu BT sit ignoruje. Stejne tak ji ignoruje, kdyz je v systemu BMSka. Ty mas vsechny ty regly na ve.bus nebo nektere jen pres seriak ve.direct? To by totiz pak odpovidalo tomu, jak rikas, ze prvne prejdou dva a az pak dalsi dva. Jo, to zjistovani je mozne jen kdyz jsi fyzicky u toho a pripojujes se pres BT.
Složení směsi plynů generované z článku LiFePo4 při Run Away: 0.59% C3H6 propylen 1,41% C2H6 etan 3,93% CH4 metan 4,71% CO oxid uhelnatý 5,84% ostatní plyny 9,22% C2H4 ethylen 22,93% CO2 oxid uhličitý 51.37% H2 vodík Z jednoho článku LiFePo4 s kapacitou okolo 300Ah se může vygenerovat až cca 240 litrů výše uvedené směsi plynů. Pro výbušnost stačí dosažení koncentrace ve vzduchu cca 5%. Takže čím menší prostor tím větší pravděpodobnost dosažení výbušné koncentrace. Uvnitř článku je okysličovadla minimum, proto také LiFePo4 články při zvrhnutí většinou vůbec nehoří a jen plynují. Mnohem nebezpečnější jsou články Li-Ion a Li-Pol (LiCoO2 nebo LiMn2O4), které při zvrhnutí generují daleko větší množství okysličovadla.
Spusť si na mobilu aplikaci WiFianalyzer (je zdarma) a koukni, jak v tom místě na tom jsi se signálem. A taky s rušením od jiných WiFi na stejném nebo blízkém kanále.
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
17.10 | 10 hrs, 42 min | 05:28:34 | 06:05:22 | 06:42:12 | 07:14:16 | 12:35:16 | 17:56:17 | 18:28:21 | 19:05:11 | 19:41:59 |
18.10 | 10 hrs, 38 min | 05:30:03 | 06:06:50 | 06:43:42 | 07:15:49 | 12:35:05 | 17:54:20 | 18:26:27 | 19:03:19 | 19:40:06 |
[DST] | - 3 min, 30 sec | + 1 min, 29 sec | + 1 min, 28 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 33 sec | - 11 sec | - 1 min, 57 sec | - 1 min, 54 sec | - 1 min, 52 sec | - 1 min, 53 sec |
19.10 | 10 hrs, 35 min | 05:31:32 | 06:08:18 | 06:45:12 | 07:17:23 | 12:34:54 | 17:52:24 | 18:24:35 | 19:01:29 | 19:38:15 |
[DST] | - 3 min, 30 sec | + 1 min, 29 sec | + 1 min, 28 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 34 sec | - 11 sec | - 1 min, 56 sec | - 1 min, 52 sec | - 1 min, 50 sec | - 1 min, 51 sec |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 44 min, 2 sec | + 18 min, 50 sec | + 18 min, 57 sec | + 19 min, 37 sec | + 20 min, 40 sec | - 1 min, 22 sec | - 23 min, 22 sec | - 22 min, 19 sec | - 21 min, 39 sec | - 21 min, 32 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
- 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 |
+ 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 |
+ 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |