13kWh/100km při 130km/h https://fdrive.cz/clanky/test-tahle-nova-era-stoji-za-to-projeli-jsme-mercedes-cla-prvni-jizdni-dojmy-a-video-14908
Musi, jinak by to neslo pripojit legalne do site. Resp. by to poprelo samotne fungovani ongridu.
I tzb-info nebo na zahraničních fórech. Vzhledem k tomu, že se to táhne od 1. verze, tak to je spíš korejské vidění světa regulace. Jako HW ok, ale SW tragédie bez možnosti do toho nějak zasáhnout nebo snad řídit. Možnosti, které máš u Grundigu, jsou světelné roky před LG. Thermu (split) jsem prodal po 1 sezóně.
Já bych to neřešil, je to prostě stav v aktuálním čase. Zřejmě určitě jsi 1.ledna v 0.00hod neměl plnou baterii.. Nicméně za 7 měsíců, za předpokladu, že ze sítě do spotřeby opravdu nic nešlo, tak samotná spotřeba systému by udělala větší rozdíl (ale opačným směrem). Fyzicky je nemožné, aby systém spotřeboval víc než vyrobil :-) Protože je stále velmi špatné počasí a protože se připojila i trvalá spotřeba karavanu a protože máme pevný bod a čas (minutu 31.7. ve 11:45h) kdy byla baterka plná - tak jsem opět ve stavu - který je fyzicky nemožný = prostě to možné je ;) (přesně jak jsem říkal) minimálně o celou kapacitu baterie o kterou je systém v plusu. Postupně by se měl ten rozdíl dorovnávat - kvůli vlastní spotřebě systému - až se jednou překulí opačným směrem - tedy je opravdu možné - že všechna moje data od počátku byla správná.... i v ten moment, kdy tato věta vznikla = před restartem Pro správný ,,Hospodářský" výsledek VYROBENO A SPOTŘEBOVÁNO - musím pokaždé zohlednit aktuální KAPACITU BATERIE (k tomu, co systém vyrobil) - a až pak vznikne správné číslo které lze porovnat s externími měřáky - tedy podle mě - I TOHLE JE U MĚ OD POČÁTKU SPRÁVNĚ Nejlépe fyzický odečet udělat když je baterie opět úplně plná. Snímek obrazovky_2-8-2025_83814_vrm.victronenergy.com.jpeg Naštěstí jsem předvídal a vše co jsem do systému nabil z DS je zaznamenané na Shuntu 300A (nenabíjel jsem přímo ale přes měření) = lze přičíst i to - a mám použitelná data od samotného původního počátku - koncem dubna / počátek května kdy jsem baterku k 500A hlavnímu shunt připojil :D Jediný co stále nechápu, je to významné rozhození SOC o tolik procent... Kdy baterka byla plná a SOC na 88,1%
PV asistent je právě prostředek pro řízení.ongridu na AC out Podle mě to ale neznamená, že pokud není aktivovaný, že by měl Victron shořet a nepošle přebytek do baterie ... Modráska jsem nezkoumal do podrobná, ale podle mě žádné možnosti řízení, jako dospělý ongrid, nemá
Do kelu, diky moc. Ja vzdy zabudnem, ze ten docuc je vlastne AUX rele. Jak na to nesaham tak na to vzdy zabudnem. Diky
Proud, který to ukazuje, je proud na regulátoru směrem do baterie. Výkon = proud × napětí baterie Potvrzuju. To je přesně to, co vidím ve fw. Nikde nevidím, že by se tam pracovalo s proudem z panelů - nevím, jestli ho SCC vůbec měří, Kinga zevnitř neznám. Už jsem to psal na AEVA, ale můj příspěvek ještě neschválili, teprve nedávno se mi tam podařilo zaregistrovat, měli tam nějakou chybu.
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
2.8 | 15 hrs, 4 min | 02:57:07 | 03:57:57 | 04:46:39 | 05:24:00 | 12:56:15 | 20:28:29 | 21:05:50 | 21:54:32 | 22:55:23 |
3.8 | 15 hrs, 1 min | 02:59:58 | 03:59:53 | 04:48:12 | 05:25:22 | 12:56:10 | 20:26:57 | 21:04:07 | 21:52:26 | 22:52:22 |
[DST] | - 2 min, 54 sec | + 2 min, 51 sec | + 1 min, 56 sec | + 1 min, 33 sec | + 1 min, 22 sec | - 5 sec | - 1 min, 32 sec | - 1 min, 43 sec | - 2 min, 6 sec | - 3 min, 1 sec |
4.8 | 14 hrs, 58 min | 03:02:47 | 04:01:49 | 04:49:46 | 05:26:45 | 12:56:04 | 20:25:23 | 21:02:23 | 21:50:19 | 22:49:21 |
[DST] | - 2 min, 57 sec | + 2 min, 49 sec | + 1 min, 56 sec | + 1 min, 34 sec | + 1 min, 23 sec | - 6 sec | - 1 min, 34 sec | - 1 min, 44 sec | - 2 min, 7 sec | - 3 min, 1 sec |
1.9 | 13 hrs, 26 min | 04:10:03 | 04:53:35 | 05:33:44 | 06:06:40 | 12:49:54 | 19:33:09 | 20:06:05 | 20:46:14 | 21:29:46 |
[DST] | - 1 hrs, 32 min | + 1 hrs, 7 min | + 51 min, 46 sec | + 43 min, 58 sec | + 39 min, 55 sec | - 6 min, 10 sec | - 52 min, 14 sec | - 56 min, 18 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 19 min |
1.10 | 11 hrs, 39 min | 05:03:55 | 05:41:34 | 06:18:29 | 06:50:01 | 12:39:33 | 18:29:05 | 19:00:38 | 19:37:32 | 20:15:11 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 52 sec | + 47 min, 59 sec | + 44 min, 45 sec | + 43 min, 21 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |
1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 |
- 1 hrs, 48 min | + 46 min, 27 sec | + 45 min, 41 sec | + 46 min, 20 sec | + 48 min, 2 sec | - 6 min, 1 sec | - 1 hrs, 0 min | - 58 min, 22 sec | - 57 min, 42 sec | - 58 min, 28 sec | |
1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 |
- 1 hrs, 20 min | + 38 min, 28 sec | + 39 min, 52 sec | + 42 min, 17 sec | + 45 min, 31 sec | + 5 min, 31 sec | - 34 min, 29 sec | - 31 min, 15 sec | - 28 min, 50 sec | - 27 min, 26 sec | |
1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 |
- 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |