Ano klasicky přijedu, strčím to do zásuvky 230VAC/3kW max a jdu pryč.Pokud chci vyšší výkon ,tak jsem si koupil 3f 32A nabíječku https://www.kaufland.cz/product/484007432/?utm_medium=email&utm_content=review_merged_request_cs-cz&utm_source=real&utm_campaign=customer ,která se chová v 3f zásuvce 400VAC kde vede jen 1f z FVE tak,že pustí z ní jen jednu fázi nastaveným výkonem na nabíječce do auta.Je to limitované samozřejmě jističem na té 3f zásuvce,takže to člověk musí rozumně nastavit buď na nabíječce,nebo v autě. Mám niečo za podobné peniaze ale rovno z 230V. Ešte dotaz.U bateriových uložišť sa často riešia mikrocykly. Riešiš mikrocykly u EV baterky,alebo vypínaš rekuperaci napr. cez S3XY?
takovych clanku bylo a nikdy se nic nepostavilo protoze se pak zjisti, ze to nedava smysl. Byli i clanky o baterii na vodu. Nadrze pod zemi, tlacila se tam voda cerpadlem proti tlaku vzduchu. Jak vodarna doma. A pak zase pres turbinu a generator ven. Psali o tom uz pred lety a nikde nic. a myslis konci ... ze konci tlacenka nebo elektromobilita? :)
ja som to vyriesil floatom na 54,2 kedy na baterke drzi 53,7-53,8V. absorb a stop som nechal na 55,2, realne je vtedy na baterii 54,4. balancovanie prebehne a bateria je pri tychto slnecnych dnoch akurat okolo 17tej na 100% nabitia a vtedy panely zacnu zachadzat do tiena a my prichadzat z prace... na 24V system si to isto rychlo prepocitas. mne trvalo cely april, kym som nasiel optimalne nastavenie, aby bateria nezostvala dlho v 100% stave nabitia a zaroven aby ju pri mojom vyuzivani stihlo dobit.
Emisie zo spalovacich motorov nie su to, co nici svet :) Vůbec tu nechci hájit nesmyslnou tlačenku elektromobility (která ostatně pomalu, ale jistě, končí), ale... V místech, kde jsou auta hodně koncentrovaná (města), může být dopad na lidi dominantní. Takže když si pro sebe spojím fakt, že ropa pochází převážně od geopolitických nepřátel a její spalování významně ovlivňuje ne klima planety, ale životní prostředí lidí... tak mi to vycházi docela jasně. Motivace k výzkumu je obrovská a dříve nebo později se objeví vhodná technologie k akumulaci - dneska mi kamarád poslal tenhle odkaz: https://www.osel.cz/13465-baterie-baromar-na-morskem-dne-nabidnou-nejlevnejsi-skladovani-energie.html
Ja som na tom skúšal niečo kalibrovať, ale hodnota sa nezmenila, i keď bola uvedená ako RW (read/write).
Hoj, měl bych zájem o Quattro. Umí to i PowerAssist jako Multiplus-II?
Po částečné rekonstrukci baterií prodám tzv. MANDY balancer pro 8-16-xx článků LiFePo4, LTO, NCM, LMO 18650 a nevím, co ještě. Formální název je QNBBM Active Voltage Equalizer Balancer 8S Balance Module Balancery jsou plně funkční, běžely po dvou v seriovém zapojení 3x 2P16S LiFePo4 Winston 60 Ah (3 baterie, každá 8+8 článků ve dvou větvích paralelně = 3x2x2=12 ks). Popis například ZDE - https://www.aliexpress.com/item/32967793124.html, nebo třeba ZDE - https://www.aliexpress.com/item/4000748530155.html mandy2.png mandy1.png Nabídková cena 2500 Kč za kus včetně Zásilkovna nebo převzetí Praha. Zájem do SZ.
Nastal čas na výměnu panelů.Daruji za odvoz celkem 120 ks techto panelů.Jediny co na ních není jsou konektory jelikož jsem spoje lisoval.Budu je sundávat 30 května. IMG_20240509_142108069.jpg IMG_20240509_142132222_HDR.jpg
|
|
Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] |
9.5 | 15 hrs, 3 min | 02:48:07 | 03:48:41 | 04:37:16 | 05:14:34 | 12:46:24 | 20:18:14 | 20:55:32 | 21:44:07 | 22:44:41 |
10.5 | 15 hrs, 6 min | 02:45:06 | 03:46:38 | 04:35:36 | 05:13:05 | 12:46:22 | 20:19:39 | 20:57:08 | 21:46:06 | 22:47:38 |
[DST] | + 2 min, 54 sec | - 3 min, 1 sec | - 2 min, 3 sec | - 1 min, 40 sec | - 1 min, 29 sec | - 2 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 36 sec | + 1 min, 59 sec | + 2 min, 57 sec |
11.5 | 15 hrs, 9 min | 02:42:04 | 03:44:36 | 04:33:57 | 05:11:37 | 12:46:20 | 20:21:04 | 20:58:44 | 21:48:05 | 22:50:37 |
[DST] | + 2 min, 53 sec | - 3 min, 2 sec | - 2 min, 2 sec | - 1 min, 39 sec | - 1 min, 28 sec | - 2 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 36 sec | + 1 min, 59 sec | + 2 min, 59 sec |
1.6 | 15 hrs, 57 min | 01:31:27 | 03:09:34 | 04:07:29 | 04:48:59 | 12:47:54 | 20:46:48 | 21:28:19 | 22:26:14 | 00:04:21 |
[DST] | + 48 min, 22 sec | + 22 hrs, 49 min | - 35 min, 2 sec | - 26 min, 28 sec | - 22 min, 38 sec | + 1 min, 34 sec | + 25 min, 44 sec | + 29 min, 35 sec | + 38 min, 9 sec | + 1 hrs, 13 min |
1.7 | 16 hrs, 9 min | - | 03:05:59 | 04:06:43 | 04:49:20 | 12:53:57 | 20:58:35 | 21:41:12 | 22:41:55 | - |
[DST] | + 11 min, 26 sec | - | - 3 min, 35 sec | - 46 sec | + 21 sec | + 6 min, 3 sec | + 11 min, 47 sec | + 12 min, 53 sec | + 15 min, 41 sec | - |
1.8 | 15 hrs, 6 min | 02:54:55 | 03:56:29 | 04:45:28 | 05:22:58 | 12:56:18 | 20:29:38 | 21:07:07 | 21:56:06 | 22:57:40 |
[DST] | - 1 hrs, 2 min | - 22 hrs, 36 min | + 50 min, 30 sec | + 38 min, 45 sec | + 33 min, 38 sec | + 2 min, 21 sec | - 28 min, 57 sec | - 34 min, 5 sec | - 45 min, 49 sec | - 1 hrs, 6 min |
1.9 | 13 hrs, 25 min | 04:10:33 | 04:54:00 | 05:34:06 | 06:07:00 | 12:49:50 | 19:32:39 | 20:05:33 | 20:45:40 | 21:29:07 |
[DST] | - 1 hrs, 41 min | + 1 hrs, 15 min | + 57 min, 31 sec | + 48 min, 38 sec | + 44 min, 2 sec | - 6 min, 28 sec | - 56 min, 59 sec | - 1 hrs, 1 min | - 1 hrs, 10 min | - 1 hrs, 28 min |
1.10 | 11 hrs, 38 min | 05:04:18 | 05:41:56 | 06:18:50 | 06:50:23 | 12:39:29 | 18:28:34 | 19:00:07 | 19:37:01 | 20:14:39 |
[DST] | - 1 hrs, 47 min | + 53 min, 45 sec | + 47 min, 56 sec | + 44 min, 44 sec | + 43 min, 23 sec | - 10 min, 21 sec | - 1 hrs, 4 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 8 min | - 1 hrs, 14 min |