


Tak to zkusím nabít a srovnat na 3.6V a vybít tak na 3.1V níž se mně chodit nechce, ale mám na to čas. Ještě musím dodělat AC rozvody.
Lepší by bylo, kdybys měl ten bazén nakloněný. 😉 Pak by to dávalo víc.
Tak si soudruzi v cine prohlidnou co za kraviny tisknu😂 Řekl bych, že Číňani mají na háku co tiskneš. Nebezpečí různých cloudů je podle mě v neautorizovaném zneužití. Že se tam někdo vlomí a záměrně udělá škodu. A to může být zlý Číňan, Rus, Severokorejec stejně jako hodný Taiwanec, Ukrajinec nebo Jihokorejec. Průměrné zastoupení hajzlů v populaci bude asi podobné jak u nás (u těch hodných), tak u nich (u těch zlých).
Ja si uz nepametam odkial som bral na akumulacku ale aj tunak maju lacne...https://www.elny.sk/vykurovacie-teleso-4500w-230v-pre-elektricky-kotol-elektricky-bojler-kotol-p14916/ mna vysly podobne...
No tak to si nejsem jistej. Nekde jsem videl video z tovarny, ze to delaj. A delali to proto, ze chteli vytridit grade A pro automotive. A ty to rozhodne chtej. Side effect jsou zmerene i B grade. Ale samozrejme vyrobce, co do automotive nemiro to delat asi nemusi Automotiv je tak trochu svět sám pro sebe. Taky se tam vesměs nepoužívají články v nějakém "normálním" provedení. Tedy třeba nějaké ty naše oblíbené prizmatické kostky tam asi moc nebudou. Buď tam jsou nějaké pytlíky (které se pak balí do pevných modulů) nebo nějaké obskurní tvary jako blade atd. Z těch "normálních" se používají snad jenom cylindrické 18650, 21700 nebo dneska si nejvíc 4680. Než se nevratně zavře pytlík do modulu tak se určitě testuje dost důkladně. Jestli to dělají už výrobci nebo až kompletátoři modulů, případně někdo mezi - možná to bude jak kde. Ale u těch našich oblíbených levných modrých kostek se s kompletním nabitím a následným vybitím nikdo nezdržuje.
To som si neuvedomil, že tam je nátrubok - zajtra zmeriam. Preto sa pýtam, či niekto pozná vhodnú náhradu. Originál Dražice hrozná cena 😲
Diki za odpovede a ako chrániť články pred vybitím pod 1V?
Ahoj, omlouvam se ale na prevaznou vetsinu romanu nemam aktualne cas odpovidat . Problem u Jirky je v rozbitem DVCC. Bohuzel se to nekdy dovede zamotat pri konfiguraci . Chova se jinak nez ma. Na internetu jsou dohledatelne obdobne problemy. U JIrky bylo vice drobnosti k nastaveni a jeste to neni u konce. Mimo jeho FVE k bateriim *batt* a co se tu objevilo za tvrzeni o zbytkovem proudu. Dnes jsem resil baterky na lifepo4 takovy drobek - 2760Ah ( 153,18kWh ). 12 bloku .. Victronu. Sipky ignorujte rsilo se neco jineho ! Jaky je proud v case 14:27 Asi nula :: ?
| 
 | 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Date | Sun time | astronomical twilight begin [ ? ] | nautical twilight begin [ ? ] | civil twilight begin [ ? ] | sunrise | transit | sunset | civil twilight end [ ? ] | nautical twilight end [ ? ] | astronomical twilight end [ ? ] | 
| 31.10 | 9 hrs, 54 min | 04:48:57 | 05:25:49 | 06:03:18 | 06:36:27 | 11:33:34 | 16:30:42 | 17:03:50 | 17:41:20 | 18:18:12 | 
| 1.11 | 9 hrs, 50 min | 04:50:22 | 05:27:15 | 06:04:49 | 06:38:03 | 11:33:32 | 16:29:02 | 17:02:16 | 17:39:50 | 18:16:43 | 
| - 3 min, 16 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 26 sec | + 1 min, 31 sec | + 1 min, 36 sec | - 2 sec | - 1 min, 40 sec | - 1 min, 34 sec | - 1 min, 30 sec | - 1 min, 29 sec | |
| 2.11 | 9 hrs, 47 min | 04:51:47 | 05:28:42 | 06:06:19 | 06:39:40 | 11:33:32 | 16:27:23 | 17:00:44 | 17:38:21 | 18:15:16 | 
| - 3 min, 16 sec | + 1 min, 25 sec | + 1 min, 27 sec | + 1 min, 30 sec | + 1 min, 37 sec | 0 sec | - 1 min, 39 sec | - 1 min, 32 sec | - 1 min, 29 sec | - 1 min, 27 sec | |
| 1.12 | 8 hrs, 30 min | 05:28:50 | 06:07:07 | 06:47:06 | 07:23:34 | 11:39:03 | 15:54:33 | 16:31:01 | 17:11:00 | 17:49:17 | 
| - 1 hrs, 16 min | + 37 min, 3 sec | + 38 min, 25 sec | + 40 min, 47 sec | + 43 min, 54 sec | + 5 min, 31 sec | - 32 min, 50 sec | - 29 min, 43 sec | - 27 min, 21 sec | - 25 min, 59 sec | |
| 1.1 | 8 hrs, 17 min | 05:48:21 | 06:26:59 | 07:07:31 | 07:44:41 | 11:53:31 | 16:02:20 | 16:39:30 | 17:20:03 | 17:58:40 | 
| - 13 min, 20 sec | + 19 min, 31 sec | + 19 min, 52 sec | + 20 min, 25 sec | + 21 min, 7 sec | + 14 min, 28 sec | + 7 min, 47 sec | + 8 min, 29 sec | + 9 min, 3 sec | + 9 min, 23 sec | |
| 1.2 | 9 hrs, 25 min | 05:31:21 | 06:08:33 | 06:46:43 | 07:20:47 | 12:03:31 | 16:46:14 | 17:20:19 | 17:58:29 | 18:35:40 | 
| + 1 hrs, 7 min | - 17 min, 0 sec | - 18 min, 26 sec | - 20 min, 48 sec | - 23 min, 54 sec | + 10 min, 0 sec | + 43 min, 54 sec | + 40 min, 49 sec | + 38 min, 26 sec | + 37 min, 0 sec | |
| 1.3 | 11 hrs, 0 min | 04:46:30 | 05:23:27 | 06:00:13 | 06:32:00 | 12:02:17 | 17:32:34 | 18:04:21 | 18:41:06 | 19:18:03 | 
| + 1 hrs, 35 min | - 44 min, 51 sec | - 45 min, 6 sec | - 46 min, 30 sec | - 48 min, 47 sec | - 1 min, 14 sec | + 46 min, 20 sec | + 44 min, 2 sec | + 42 min, 37 sec | + 42 min, 23 sec | |
| 1.4 | 12 hrs, 53 min | 04:35:18 | 05:16:14 | 05:54:53 | 06:27:01 | 12:53:50 | 19:20:39 | 19:52:48 | 20:31:27 | 21:12:23 | 
| [DST] | + 1 hrs, 53 min | - 1 hrs, 11 min | - 1 hrs, 7 min | - 1 hrs, 5 min | - 1 hrs, 4 min | - 8 min, 27 sec | + 48 min, 5 sec | + 48 min, 27 sec | + 50 min, 21 sec | + 54 min, 20 sec | 





